مدیرعامل آب و فاضلاب شهر ایلام:
مدیرعامل آب و فاضلاب شهر ایلام از افزایش میزان مصرف آب در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در هشت ماهه اول‌ سال‌جاری بیش از ۱۱ میلیون متر مکعب آب در ایلام مصرف شده است.
کد خبر: ۸۰۶۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 16 December 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ افشین مظاهری مدیرعامل آب و فاضلاب شهر ایلام، اظهار داشت: در هشت ماهه اول سال‌جاری ۱۱ میلیون و ۱۳۱ هزار و ۹۹۹ متر مکعب آب در استان ایلام مصرف شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه هشت ماهه اول سال‌جاری ۱۸۳۶ انشعاب به متقاضیان واگذار شده است، افزود: در مجموع هم اکنون ۷۱ هزار و ۹۸۷ انشعاب آب در این استان وجود دارد.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهر ایلام در ادامه از  اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب در شهر ایلام خبر داد و گفت: با اجرای چهار  کیلومتر خط انتقال مشکل تامین آب منطقه هانیوان و شهرک قائم شهر ایلام برطرف شد.

وی  تصریح کرد: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات استانی و داخلی تامین که در این عملیات از لوله‌های ۶۳ و ۱۱۰ از جنس پلی اتیلن استفاده شده است.

مظاهری تاکید کرد: هم‌اکنون مشکل کمبود آب این منطقه به‌طور کامل برطرف شده و رضایت شهروندان و ارتقاء سطح خدمت رسانی را در پی داشته است.

وی یادآور شد: با اجرای این شبکه گذاری تعداد بیش از  ۳۵۰ انشعاب آب واگذار و انشعابات غیر مجاز نیز از مدار خارج شد./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار