تصادف یک دستگاه تریلی با خودرو پراید در بزرگراه نواب منجر به مصدومیت ۲ نفر شد.
کد خبر: ۸۰۵۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲ 15 December 2019

به گزارش تابناک تهران، رئیس مرکز اورژانس تهران روز یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: حوالی ساعت ۳ بامداد حادثه تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه نواب، نبش خروجی جوادیه، جمهوری به سامانه ۱۱۵ اعلام شد که بلافاصله تکنسین های اورژانس به همراه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

پیمان صابریان افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی به هنگام حرکت و بدلایل نامشخص با خودرو پراید برخورد و ۲ سرنشین این خودرو سواری از نواحی مختلف اندام ها دچار مصدومیت شدند.

به گفته وی، پس از انجام اقدامات اولیه درمانی هر ۲ مصدوم به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل شدند.

رئیس مرکز اورژانس تهران علت این تصادف را در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور اعلام کرد.

حوادث گازگرفتگی را جدی بگیرید

وی در ادامه با اشاره به فصل سرما و افزایش حوادث انتشار گاز منواکسید کربن در منازل و اماکن عمومی پایتخت گفت: از مهر ماه امسال تا ۲۲ آذرماه ۹ نفر در تهران بدلیل مسمومیت ناشی از انتشار گازمنواکسید کربن کشته شدند.

صابریان خاطرنشان کرد: تکنسین های اورژانس تهران تاکنون به ۵۰۰ نفر بدلیل مسمومیت با این گاز کشنده خدمات درمانی ارائه کردند.

وی با بیان اینکه این حوادث بدلیل نقص فنی در سیستم گرمایشی روی می دهد به شهروندان هشدار داد که در فصل سرما از وسایل گرمایشی استاندارد استفاده کنند و از بخاری های نا ایمن و غیر استاندارد برای گرم کردن منازل و سایر اماکن خودداری کنند.

رییس مرکز اورژانس تهران با اشاره به آلودگی هوا نیز به شهروندان هشدار داد که از تردد غیرضروری در شهر پرهیز کنند و تکنسین های اورژانس آماده خدمات رسانی هستند.

به گفته وی، با توجه به وضعیت آلودگی هوا در برخی میادین شهر از جمله میدان انقلاب، آزادی، ولیعصر (عج)، فردوسی و سایر اماکن پر ازدحام و شلوغ شهر تکنسین های اورژانس برای خدمات رسانی به شهروندان مستقر می شوند.

هم اکنون شاخص لحظه ای کیفیت هوا بر روی ۱۴۳ قرار داشته و هوای تهران امروز برای گروه های حساس ناسالم است.

طبق پیش بینی هواشناسی آلودگی هوای پایتخت تا شامگاه دوشنبه ادامه دارد و به همین منظور امروز (یکشنبه) کلیه مدارس استان تهران به جز شهرهای رودهن،‌ فیروزکوه و دماوند تعطیل است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار