رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: باید فرایند اعطای تسهیلات به هنر و صنعت تولید فرش دستباف در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت گیرد و یارانه تسهیلات نیز به این حرفه در بالاترین حد ممکن تخصیص یابد.
کد خبر: ۸۰۵۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 14 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، دارابی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: با توجه به این که در تولید فرش دستباف، سرمایه اندکی نیاز است، بنابراین زمینه خوبی برای اشتغال در این حوزه وجود دارد، به همین خاطر باید فرایند اعطای تسهیلات به این هنر و صنعت در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت گیرد و یارانه تسهیلات نیز به این حرفه در بالاترین حد ممکن تخصیص یابد.

محسن دارابی؛ در پنجمین نشست کمیته کمک‌های فنی و اعتباری به واحد‌های تولیدی، به نقش عمده بانک‌ها در پویایی و جنب و جوش گردش مالی در بنگاه‌های اقتصادی اشاره کرد و افزود: بانک‌ها به عنوان تامین کننده بخشی از منابع مورد نیاز واحد‌های تولیدی باید ضمن تسریع در روند پرداخت تسهیلات، نسبت به پرداخت یارانه سود تسهیلات نیز اقدام نمایند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر این موضوع که امسال رونق تولید نام گذاری شده است، افزود: در سال رونق تولید ضمن جلوگیری از تعطیلی واحد تولیدی، باید واحد‌های راکد نیز به چرخه تولید بازگردند و این تنها در سایه اقدام سریع و کارساز بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به منظور تامین سرمایه در گردش و سرمایه ثابت مورد نیاز بنگاه‌های تولیدی میسر خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه بیان کرد: تکمیل زنجیره پشم تا فرش از عمده برنامه‌های سازمان در حوزه فرش دستباف است، بر این اساس از سرمایه گذاران در این حوزه حمایت خواهیم کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار