مصطفی دنیزلی بعد از اخراج از تراکتور مدعی شد که از نظر روحی خسته شده بود.
کد خبر: ۸۰۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹ 08 December 2019

 

تابناک / به نقل از ntvspor، مصطفی دنیزلی پس از توافق با مالک و مدیرعامل باشگاه تراکتور از این تیم جدا شد. او درباره جدایی خود از این تیم گفت: من واقعا از نظر روحی خسته شده بودم. حتی می‌خواستم قبل‌تر از این از تیم جدا شوم ولی مدیریت این اجازه را به من نداد.

تیم دو بازی عقب افتاده دارد و در صورتی که بتواند این بازی‌ها را با برد به پایان برساند در بین تیم‌های بالای جدول قرار می‌گیرد. دو بازی تیم ما عقب افتاد و ما نتوانستیم بازی کنیم و در صورتی که بازی‌های خودمان را برگزار می‌کردیم و با برد به پایان می‌رساندیم می‌توانستیم در رده دوم جدول قرار بگیریم. من مجبور بودم خیلی از مواقع در اتوبوس تیم بخوابم.

دنیزلی در ۱۱ بازی که روی نیمکت تراکتور نشست توانست ۵ برد، ۳ تساوی و ۳ ساخت کسب کند و با ۱۸ امتیاز کار خود را قبل از پایان نیم فصل در این تیم به پایان ببرد.

با اخراج این مربی ترکیه‌ای که قبلا در پاس و پرسپولیس کار کرده بود، احد شیخ لاری به صورت موقت هدایت تراکتور را بر عهده گرفت.

باشگاه تراکتور در واکنش به این صحبت‌های دنیزلی تأکید کرد سرمربی جدا شده تراکتور و دستیارش چند روز فقط به دلیل ترس شخصی از زلزله‌های رخ داده در شهر تبریز و با تصمیم خود شب‌ها در ماشین استراحت کردند که این موضوع هم هیچ ارتباطی به باشگاه تراکتور ندارد و فقط به خاطر ترس از زلزله بوده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار