سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با بیان اینکه بازیکنان این تیم از روحیه جنگندگی لازم برخوردار نیستند، گفت: در نیم‌فصل به دنبال نفراتی برای تغییر شرایط فعلی بوده و به سپیدرود مدنظر هواداران دست پیدا می‌کنیم.
کد خبر: ۸۰۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸ 07 December 2019

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با بیان اینکه بازیکنان این تیم از روحیه جنگندگی لازم برخوردار نیستند، گفت: در نیم‌فصل به دنبال نفراتی برای تغییر شرایط فعلی بوده و به سپیدرود مدنظر هواداران دست پیدا می‌کنیم.

 

دست‌نشان: بازیکنان سپیدرود فاقد روحیه جنگندگی هستند

نادر دست‌نشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه بازیکنان سپیدرود از روحیه جنگندگی لازم برخوردار نیستند، اظهار کرد: ضعف قوای بدنی باعث شده روحیه مبارزه‌طلبی و جنگندگی در بازیکنان سپیدرود به پایین‌ترین حد ممکن برسد؛ توپ‌های به‌اصطلاح سوم را رقبایمان تصاحب می‌کنند و این موضوع به دلیل بدن‌سازی ضعیف بازیکنان سپیدرود است.

وی با بیان اینکه بازیکنان سپیدرود در فاز هجومی، کم تعداد ظاهر می‌شوند، گفت: تیممان در برخی پست‌ها با کمبود مهره مواجه است و به همین دلیل بازیکنان نمی‌توانند مکمل‌های خوبی داشته و به‌خوبی از یکدیگر پشتیبانی کنند؛ این کمبود مهره در فاز هجومی چشمگیرتر است و در نیم‌فصل برای ترمیم اقدام می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با تأکید بر اینکه بازیکنان به باخت عادت کرده‌اند، افزود: بازیکنان در تمرینات با جدیت کار می‌کنند و هدفشان ارائه یک بازی خوب همراه با نتیجه است، مشکلات اخیر باعث شده بازیکنان نتوانند کارآیی خود را به نمایش بگذارند.

دست‌نشان از تغییرات سپیدرود در نیم‌فصل نخست خبر داد و گفت: به دنبال نفراتی برای تغییر شرایط فعلی هستیم، در سه بازی اخیر از نفرات متعددی استفاده کرده و به بازیکنانمان برای اثبات توانایی‌هایشان فرصت دادیم؛ با اضافه شدن نفرات جدید در نیم‌فصل و بازیابی بازیکنان از نظر روحی و قوای بدنی، می‌توانیم به سپیدرود مدنظر هواداران دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه شرمنده هواداران سپیدرود هستیم، تصریح کرد: هواداران در شرایط آب و هوایی نامساعد خود را به ورزشگاه می‌رسانند و سپیدرود را ۹۰ دقیقه تشویق می‌کنند، در نیم‌فصل دوم با تغییراتی که ایجاد می‌کنیم، نتایج ضعیف هفته‌های اخیر را جبران کرده و هواداران را شادمان روانه خانه‌هایشان می‌کنیم.

به گزارش فارس، تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ یک مقابل بادران تهران تن به شکست سه بر یک داد، شکست مقابل بادران ششمین شکست متوالی سپیدرود در فصل جدید رقابت‌های لیگ یک است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار