تابناک / غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی پس از ثبت‌نام در انتخابات مجلس یازدهم در گفتگویی در خصوص وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم گفت: تصمیمی که برای بحث بنزین گرفته شد، تصمیم درستی نبود.
کد خبر: ۸۰۳۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 07 December 2019

تابناک / غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی پس از ثبت‌نام در انتخابات مجلس یازدهم در گفتگویی در خصوص وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم گفت: تصمیمی که برای بحث بنزین گرفته شد، تصمیم درستی نبود.

بنده به شخصه اعتقاد دارم که این طرح کارشناسی نبود اما با توجه به اینکه نظر مقام معظم رهبری حمایت از تصمیم روسای قوا بود ما نیز تبعیت کردیم.

 

جعفرزاده برای لیست اصلاحات شرط گذاشت! / در انتخابات یازدهم تفاوتی که برای خود قائل هستم این است که سایر افراد چه کسانی خواهند بود؟ / در انتخابات دهم یکی از اشتباهات ما این بود که به سایر افراد نگاه نکردیم!

 

وی ادامه داد: در بودجه سال ۹۹ مجلس تجدید نظرهای جدی خواهد کرد نه البته اینکه خدای ناکرده حکم بشکند، به شکلی که مردمی که در این جریان آسیب دیده‌اند وضعیت معیشتی آن‌ها ترمیم شود. بنده فکر کنم اتفاقات خوبی رخ دهد اما در کمیسیون بودجه تاکنون تصمیمات خوبی گرفته شده و به مرور نیز کامل خواهد شد.

نماینده رشت افزود: موضوع دوم نگاه آرمانی مردم به جریان انقلاب و اتفاقاتی که می‌افتد است. شاید این جمله کمی تکراری باشد اما ما از سال ۵۷ و یا قبلش سال ۴۲ آرمانی را آغاز کردیم که همواره مبنای نظام حضور حداکثری مردم در صحنه‌های مختلف است. یکی از این صحنه‌ها انتخابات است و هرچقدر مردم حضور پرشورتری داشته باشند پاسخی دشمن‌شکن داده خواهد شد. مردمی که ۲۳۰ هزار شهید داده‌اند، مردمی که ۵۰۰ هزار جانباز تقدیم کرده‌اند و در عرصه‌های مختلف پای انقلاب ایستاده‌اند بازهم به مسیر خود ادامه داده و پیش‌بینی بنده این است که حضور پررنگ‌تری خواهند داشت.

جعفرزاده ایمن آبادی در خصوص حضور خود در دوره گذشته به‌عنوان سرلیست اصلاح‌طلبان در قالب لیست امید و اینکه بعداً خود را یک اصولگرا عنوان کرد، اظهار داشت: در انتخابات قبلی یک اجماع انتخاباتی بود. بسیاری از اصولگرایان جریان اعتدال هم در لیست امید بودند. ما نیز با همین نگاه در این لیست مشارکت کردیم. پشیمان هم نیستیم و متشکر از تمام کسانی هستیم که تلاش کردند. در انتخابات یازدهم تفاوتی که برای خود قائل هستم این است که سایر افراد چه کسانی خواهند بود؟ در انتخابات دهم یکی از اشتباهات ما این بود که به سایر افراد نگاه نکردیم!

وی در خصوص اینکه آیا برای حضور در لیست شرط می‌گذارد، عنوان داشت: اسمش را هرچه می‌خواهید می‌توانید بگذارید؛ اما برای بنده مهم است که با چه کسانی می‌خواهم در این لیست حضور داشته باشم. اگر این اتفاق نیفتد به‌صورت مستقل حضور خواهم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار