تابناک / با پایان چهارمین روز از ثبت‌نام داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی در گیلان، 139 نامزد ثبت‌نام خود را نهایی کردند.
کد خبر: ۸۰۳۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹ 05 December 2019

تابناک / با پایان چهارمین روز از ثبت‌نام داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی در گیلان، 139 نامزد ثبت‌نام خود را نهایی کردند.

 

ثبت‌نام 139 داوطلب گیلانی مجلس تا پایان روز چهارم

 

ثبت‌نام در مراکز حوزه‌های انتخابیه در محل فرمانداری‌ها از ساعت ۸ تا ۱۸ انجام شد و این فرایند تا شانزدهم آذرماه جاری ادامه دارد.

رئیس ستاد انتخابات گیلان از نام‌نویسی ۴۰ داوطلب به تفکیک ۳۵ داوطلب مرد و پنج داوطلب زن در روز چهارم مهلت نام‌نویسی خبر داد.

۹۹ داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم تا پایان روز سوم نام‌نویسی، موفق شده بودند تا ساعت ۱۸ روز گذشته ثبت‌نام خود را نهایی کنند و با احتساب ثبت‌نام کنندگان روز چهارم، شمار کاندیداها تاکنون به ۱۳۹ نفر رسید.

محمود قاسم نژاد این آمار را مربوط به آمار ثبتی تا ساعت ۱۸ امروز دانسته که ممکن است شمار ثبت‌نام کنندگان نهایی در پنجمین روز افزایش یابد.

در حال حاضر ۱۳۹ نامزد انتخاباتی از ۱۱ حوزه انتخابیه گیلان برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 15 داوطلب در رشت

در حوزه انتخابیه رشت نیز 15 نفر به نام‌های زهرا نامور عربانی، حامد افسوس بی‌ریا، عیسی واعظی لرد، فرحناز افشین، علیرضا کشور دوست، علی جمالی ارم ساداتی، حسن شادکام ، محمد عباسی، نادر حسینی، محمدرضا عوض نیا، مجید رجبی ویسرودی، علی خلعتبری، کامران پوریوسف، سیده فاطمه واثق رحیم پرور و مهدی یحیایی پور داوطلب شرکت در انتخابات مجلس یازدهم شدند و ثبت‌نام خود را نهایی کردند.

نام‌نویسی لاهوتی برای مجلس یازدهم

در حوزه انتخابیه لنگرود نیز اعضای ستاد انتخابات این شهرستان روز بیکاری را سپری کردند و فقط نام مهرداد لاهوتی نماینده فعلی مردم این شهرستان در مجلس به‌عنوان داوطلب مجلس یازدهم ثبت‌شده که نام‌نویسی خود را نیز در ستاد انتخابات کشور انجام داده است.

طی سه روز گذشته نیز پرویز محمدنژاد، علی‌اصغر حجامی، محمد اسماعیل احمدی سلوش، حمید رمضانپور دریاسری و نصرت نادم و پژمان فهیمی فام ۶ نامزد ثبت‌نامی برای شرکت انتخابات این حوزه انتخابیه بودند.

ثبت‌نام 3 داوطلب در روز چهارم در آستارا

در آستارا نیز حمید شاهور، رامین حاجی‌امیری و احد نجار سه داوطلب شرکت در مجلس یازدهم در این حوزه انتخابیه بودند که با حضور در ستاد انتخابات این شهرستان ثبت‌نام کردند.

رودبار سومین کاندیدایش را شناخت

 اسماعیل فدایی در چهارمین روز از ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم، با حضور در حوزه انتخابیه شهرستان رودبار، برای کاندیداتوری ثبت‌نام کرد.

 وی کارشناسی ارشد حسابداری و استاد دانشگاه است.

امروز ۲ نفر در لاهیجان برای انتخابات ثبت نام کردند

در حوزه انتخابیه لاهیجان نیز نقی حیدردوست با حضور در فرمانداری این شهرستان برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم در این حوزه انتخابیه نام‌نویسی کرد، ابوذر ندیمی نماینده ادوار گذشته این شهرستان نیز امروز در فرمانداری حضور یافت ولی اقدام به ثبت‌نام نکرد.

ثبت نام سه داوطلب در حوزه  انتخابیه رودسر و املش

در چهارمین روز از ثبت نام کاندیداهای مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه رودسر و املش سه داوطلب ثبت نام کردند. حجت الله تقوی متولد ۱۳۵۹ دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس رشته علوم سیاسی و مدرس دانشگاه است. وی اهل رودسر و ساکن تهران است که با حضور در محل ثبت نام ستاد انتخابات وزارت کشور برای حوزه انتخابیه رودسر و املش نام نویسی کرد.

علیرضا جهانی متولد ۱۳۴۸ کارمند بانک ملی دارای مدرک تحصیلی لیسانس در رشته حقوق است. سومین ثبت نامی غلامرضا مرادی متولد ۱۳۴۵ دارای مدرک دکترا در رشته تصوف و عرفان و مدرس دانشگاه پیام نور و پردیس تهران است.

سیدمحمد سیدمحمدی فوق لیسانس در رشته جامعه شناسی و بازنشسته وزارت دفاع و محمد حسین زاده دارای مدرک تحصیلی لیسانس و نظامی بازنشسته در سومین روز ثبت نام کردند. حسن حسن زاده فوق لیسانس فقه و مبانی حقوق و محمد تائب فوق لیسانس رشته مهندسی مالی دیگر ثبت نامی از حوزه رودسر و املش در روز دوم هستند، حبیب پنجی ارشد حقوق تنها داوطلب ثبت نامی در روز نخست برای حوزه انتخابیه رودسر و املش بود.

پیش‌بینی حدود دو هزار و ۵۶۰ شعبه برای اخذ آرای مردم در ۱۶ شهرستان

رئیس ستاد انتخابات گیلان از داوطلبان خواست تا برای سهولت ثبت‌نام و اجتناب از هرگونه معطلی هنگام مراجعه، مدارک اعلام‌شده و لازم از قبیل کارت ملی، شناسنامه،‌ عکس و مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا معادل آن را به همراه داشته باشند.

برای هر دوره نمایندگی جهت اعمال تبصره ۳ ماده ۲۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، یک مقطع تحصیلی موردقبول است باآنکه همه جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا و رزمندگانی که حداقل ۶ ماه سابقه حضور در جبهه دارند، از یک مقطع تحصیلی بالاتر برخوردار می‌‌شوند.

قاسم‌نژاد از پیش‌بینی حدود دو هزار و ۵۶۰ شعبه برای اخذ آرای مردم در ۱۶ شهرستان شامل ۱۱ شهرستان به‌عنوان مرکز حوزه انتخابیه و پنج شهرستان فرعی خبر داد. 

داشتن حداقل سن ۳۰ و حداکثر ۷۵ سال، مدرک کارشناسی ارشد یا معادل آن‌که دارای ارزش استخدامی باشد، داشتن مدرک پایان خدمت نظام‌وظیفه و التزام عملی به اسلام و تابعیت ایرانی از شرایط نام‌نویسی متقاضیان برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند همه‌روزه از هشت صبح لغایت ۱۸ با در دست داشتن مدارک مکفی تا تاریخ ۱۶ آذر به محل‌های پیش‌بینی‌شده نظیر فرمانداری‌های حوزه انتخابیه خود حضوراً ثبت‌نام کنند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو دور به تاریخ‌های دوم اسفند امسال و اردیبهشت‌ماه سال ۹۹ هم‌زمان در سراسر کشور در گیلان برگزار می‌شود.

استان گیلان با ۱۶ شهرستان، دارای ۱۱ حوزه انتخابیه و ۱۳ کرسی نمایندگی در خانه ملت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار