تابناک / با اهدای لوح تقدیر از سوی عبدالرضا رحمانی‌ فضلی به استاندار گیلان، از زحمات ارسلان زارع به عنوان رییس ستاد اربعین حسینی استان تقدیر شد.
کد خبر: ۸۰۳۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶ 05 December 2019

تابناک / با اهدای لوح تقدیر از سوی عبدالرضا رحمانی‌ فضلی به استاندار گیلان، از زحمات ارسلان زارع به عنوان رییس ستاد اربعین حسینی استان تقدیر شد.

 

 

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ ششمین جلسه ستاد اربعین حسینی استان عصر امروز( چهارشنبه،۱۳ آذر) برگزار و از دست اندرکاران برپایی باشکوه این راهپیمایی عظیم، قدردانی شد.

 

«ارسلان زارع» در این جلسه اظهار داشت: در اربعین امسال حماسه ای بزرگ از سوی مسلمانان به ویژه ملت ایران به نمایش گذاشته شد و نظم، انسجام و کیفیت خدمات نسبت به سال های گذشته به صورت محسوسی ارتقاء داشته که این دستاورد موفق، حاصل مدیریتی مطلوب و هم افزایی جمعی است.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه حفظ سلامت و جایگاه فعلی مراسم اربعین نیازمند توجه و رفع چالش هاست، تصریح کرد: برطرف کردن کاستی ها، شناسایی آسیب ها و مدیریت آنها یک تکلیف است و همه دست اندرکاران کمیته ها و افرادی که مسئولیت اجرا و برقراری امنیت و سایر وظایف را داشتند، این تکلیف را بر عهده دارند.

 

نماینده عالی دولت در گیلان با تقدیر از رسانه ملی و سایر رسانه های مکتوب و مجازی خاطرنشان کرد: متولیان فرهنگی جهان اسلام باید تدابیر لازم را برای انعکاس شایسته رسانه ای این رویداد بزرگ بیندیشند و اقدامات لازم را برای ثبت جهانی آن انجام دهند.

 

زارع به رشد فزاینده زائران اربعین حسینی در اربعین امسال اشاره و اضافه کرد: آمار زائرانی که از طریق سامانه سماح برای زیارت عتبات ثبت نام کرده اند، ۵۲ هزار و ۶۰۰ نفر بود که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۳۰ هزار نفر افزایش داشته است.

 

وی در خصوص خدمات ارائه شده از استان گیلان به زائران اربعین اعلام کرد: در جریان برگزاری اجتماع بزرگ اربعین، ۱۸ موکب اسکان و تغذیه در کربلای معلی، نجف اشرف و شهرستان آستارا و مرز مهران برپا شد.

 

استاندار گیلان بهره گیری از فناوری اطلاعات و توسعه زیرساخت های ارتباطی در کشور عراق را تلاشی ارزشمند از سوی جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت: کیفیت خدمات ارائه شده به زائران نسبت به سال های گذشته تغییر محسوسی داشته است.

 

وی با تقدیر از همه خدمتگزاران برپایی آیین راهپیمایی اربعین، از مسئولان و دست اندرکاران این رویداد بزرگ خواست تا نسبت به ارائه گزارش ارزیابی و بیان نقاط ضعف و قوت اقدام کنند.

 

در پایان این جلسه لوح تقدیر عبدالرضا رحمانی‌ فضلی وزیر کشور به دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان و رئیس ستاد اربعین حسینی استان اهدا شد.

در بخشی از لوح تقدیر وزیر کشور از استاندار گیلان آمده است: اکنون که با تاییدات الهی و تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) و هدایت های مقام معظم رهبری و حمایت های رئیس جمهور محترم ،‌ راهپیمایی اربعین سید و سالار شهیدان عالم در سال جاری با شکوه بی سابقه و وصف ناپذیر و با هماهنگی و هم افزایی بسیار مناسب و موثر همه دستگاه ها و نهادهای مسئول و با فراهم سازی تسهیلات لازم برای زائرین عزیز، در کمال نظم ، امنیت و آرامش برگزار گردید؛ ضمن قدردانی از تلاش و مساعی جنابعالی در تحقق هرچه بهتر این رویداد حماسی و عظیم، بهروزی و توفیق بیش از پیش‌تان را از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار