تابناک / آقای قانع شما دقیقا از کدام رابطه متقابل بین شهرداری و رسانه ها سخن می گویید؟ لطفا با رسم شکل و یا با بیان جزییات توضیح دهید تا ما هم قادر باشیم با چشم غیرمسلح این مساله را مشاهده نماییم.
کد خبر: ۸۰۲۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ 04 December 2019

تابناک / آقای قانع شما دقیقا از کدام رابطه متقابل بین شهرداری و رسانه ها سخن می گویید؟ لطفا با رسم شکل و یا با بیان جزییات توضیح دهید تا ما هم قادر باشیم با چشم غیرمسلح این مساله را مشاهده نماییم.

 

مدیر ارتباطات شهرداری رشت از کدام رابطه متقابل با رسانه ها سخن می گوید؟


علیرضا قانع مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت در یادداشتی از ضرورت ارتباط متقابل شهرداری و رسانه ها سخن گفت و در بخشی از آن نوشت: مدیریت ارتباطات و امور بین‌‌الملل شهرداری رشت در دوره‌ جدید فعالیت بنای کار خود در زمینه تبلیغات را بر ایجاد ارتباط مستمر و مفید با رسانه‌های گروهی استان گذاشته و در این جهت تلاش کرده تا با همسو و همگام نمودن رسانه‌های استان با مدیریت شهری توجه آنها را بیش از پیش به این تشکیلات خدمات‌رسان عمومی جلب کند.

در همین راستا سوالاتی ذهن اعضای تحریریه این پایگاه خبری را مشغول کرد که از ایشان خواهیم پرسید شاید پاسخی مناسب دریافت نماییم.

۱٫آقای قانع شما دقیقا از کدام رابطه متقابل بین شهرداری و رسانه ها سخن می گویید؟ لطفا با رسم شکل و یا با بیان جزییات توضیح دهید تا ما هم قادر باشیم با چشم غیرمسلح این مساله را مشاهده نماییم.

۲٫اگر به چنین سخنانی اعتقاد دارید به چه علت همکاری های ادوار گذشته اصحاب رسانه با شهرداری رشت به پایین ترین سطح ممکن تنزل یافته است؟

۳٫لطفا با ذکر آمار و ارقام بفرمایید پیش از حضور شما چند رسانه نسبت به پوشش اخبار شهرداری رشت اقدام می کردند و امروز این آمار به چه تعداد رسیده است؟ و در صورتی که مدعی افزایش این آمار هستید لطفا اسامی رسانه ها را نیز منتشر نمایید و در صورت کاهش این آمار علت را چه می دانید؟

۴٫تاکنون چند نشست خبری برگزار نموده اید و یا در چند مراسم و یا برنامه هایی که نیاز به پوشش خبری داشته است به صورت آزادانه از اصحاب رسانه به صورت رسمی دعوت به همکاری کرده اید؟

۵٫آقای قانع آیا بهتر نیست تعریف بهتری از ارتباط متقابل رسانه و مدیریت شهری رشت ارائه نمایید؟ و پس از فراهم نمودن بستر همکاری، از رسانه ها چنین انتظاری داشته باشید؟ هرچند همان زمینه های همکاری که در گذشته وجود داشت نیز امروز مشاهده نمی شود و عملا تیشه به ریشه این ارتباط متقابل زده شده است.

 

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار