تابناک / وزیر کشور گفت: علیرغم همه ادعاهایی که از سوی دشمنان و رسانه های بیگانه و معاندین و مخالفین انقلاب در توصیف و تحلیل وقایع اخیر ارائه شده است؛ مردم کماکان پشت انقلاب و حامی انقلاب و در کنار انقلاب هستند.
کد خبر: ۸۰۲۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶ 03 December 2019

 

مردم حامی و در کنار انقلاب هستند/ برخی جریانات از حوادث اخیر استفاده سیاسی کردند

 

تابناک / وزیر کشور گفت: علیرغم همه ادعاهایی که از سوی دشمنان و رسانه های بیگانه و معاندین و مخالفین انقلاب در توصیف و تحلیل وقایع اخیر ارائه شده است؛ مردم کماکان پشت انقلاب و حامی انقلاب و در کنار انقلاب هستند.

به گزارش ایلنا از  رشت، رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه نشست استانداران و در جمع خبرنگاران، در خصوص مباحث مطرح شده در این نشست گفت: با توجه به شروع ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی مقررشد استانداران در این نشست حضور یابند و یک بار دیگر تمام روندی که برای امر انتخابات به حکم قانون تعیین شده ایم، مرور کنیم. بعلاوه گزارش‌های آمادگی استانها در راستای برگزاری انتخابات را از استانداران محترم بگیریم و متناسب با شرایط، دستوراتی که لازم است در امر هماهنگی، همکاری و تعامل با همه دستگاههایی که این فرایند حضور دارند، اتخاذ کنیم.

وزیر کشور با اشاره به اینکه در این نشست استانداران در رابطه با حوادث اخیر نیز از استان های ماموریت خود گزارش‌هایی را ارائه کردند، عنوان کرد: در این نشست سعی شد گزارشی از هر استان ارائه شود و همچنین گزارش نقاط آسیب و ضعف و دلایل شروع و نحوه مدیریت موضوع به دقت بررسی شود؛ همچنین مقرر شد استانداران در فرصت مناسب همه موارد را جمع بندی کرده و به وزارت کشور ارایه کنند تا وزارت کشور بتواند به نسبت اقدامات انجام شده و شرایطی که در هراستان بوده، تصمیمات لازم بعدی را اتخاذ کند.

 دکتر رحمانی فضلی تصریح کرد: امیدوارم همانگونه که مردم عزیز ما بعد و حین حادثه به میدان آمده و ابراز تنفر و انزجار خود را از کسانی که موجبات تنفر، شرارت و زحمت و موجب مشکلات زیادی برای جامعه انقلابی و خوبمان شده بودند، اعلام کردند؛ بتوانیم با استفاده از این تجربیات و هماهنگی و همکاری های بیشتر، امنیت مردم را که مهمترین و اساسی ترین رکن حیات بشری است و همه فعالیتها در این بستر انجام می گیرد، مستمرا تامین کنیم.

 وزیر کشور خاطرنشان کرد:علیرغم همه ادعاهایی که از سوی دشمنان و رسانه های بیگانه و معاندین و مخالفین انقلاب در توصیف و تحلیل وقایع اخیر ارائه شده است؛ مردم کماکان پشت انقلاب و حامی انقلاب و در کنار انقلاب هستند و این علیرغم همه شرایطی است که در حوزه های مختلف داریم.

وی اضافه کرد: تحریم ها و مشکلات اقتصادی که دشمنان بر ما تحمیل می کنند آثار خود را دارند اما همه با اراده و تحلیل دقیق، پشت سر رهبری و همگام و همراه با دولت، با اراده عمیق قلبی و عملی خود ثابت خواهیم کرد که در همه شرایط، مردم پشتیبان انقلاب هستند و راه مقاومت و استقامت راه اصلی حمایت از اسلام، انقلاب و ایران و مردم است.

وزیر کشور یادآور شد: امیدوارم افرادی که در این خصوص در این چند روز به دلیل عدم اطلاع از مسایل و جهل به همه ابعاد موضوع، قضاوت ها و داوری هایی کردند، تحمل و تامل بیشتری داشته باشند. در برابر نیروهایی که در این مدت، شرایط بسیار سختی را گذراندند و در مقابل کسانی ایستادند که عملاً و علناً به صورت مسلحانه با سلاح سرد یا گرم موجب زحمت مردم شدند، و از امنیت مردم دفاع کردند و در این مسیر تلاش کردند، نباید به گونه ای رفتار یا قضاوت کنیم که زحمات آنها نادیده گرفته شود.

 رحمانی فضلی با اشاره به اینکه تحمل و تامل لازم است تا با هم تصمیم بگیریم، افزود: برخی از افراد و جریانات متاسفانه از این موضوع بستری برای رقابت های سیاسی ایجاد کردند و مسائلی را مطرح کردند که حتما مردم خوب ما نسبت به این موضوع قضاوت و داوری خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان وزیر کشور که بیشترین اطلاع و هماهنگی را در این موضوع با نیروها داشتم، عرض می‌کنم این موضوع مربوط به امنیت ملی است و به اقتدار کشور برمی گردد. این موضوع منافع ملی است نباید این موضوع را در چارچوب رقابت های سیاسی و یا در چارچوب مصلحت اندیشی ها و منفعت اندیشی های جناحی استفاده کنیم.

 وزیر کشور در پایان با تاکید بر اینکه اگر امنیت عمومی را فدای مطامع سیاسی آنی و کوتاه مدت کنیم، خداوند از ما نخواهد گذشت، ابراز امیدواری کرد: همه با هم برای سربلندی، عزت و امنیت کشور تلاش کنیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار