سالهاست که ویلاسازی در گردنه حیران شهرستان مرزی بندر آستارا در استان گیلان جریان دارد که مشاهده باغ ویلاهایی که به جان طبیعت و جنگل های بکر و هیرکانی منطقه کوهستانی حیران افتاده و چهره زیبا و طبیعی این منطقه را تغییر داده اند، دل هر دوستدار طبیعت را به درد می آورد. ویلاهای لاکچری که متعلق به ثروتمندانی هستند که با رانت، مجوزهای ساخت و ساز را در قالب طرح هادی روستایی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن اخذ کرده و با نام گذاری کوچه‌های منطقه مسحورکننده حیران به نام های مختلف تعرض و دست اندازی به منابع طبیعی را کامل کرده اند.
کد خبر: ۸۰۲۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴ 03 December 2019
 
تابناک / سالهاست که ویلاسازی در گردنه حیران شهرستان مرزی بندر آستارا در استان گیلان جریان دارد که مشاهده باغ ویلاهایی که به جان طبیعت و جنگل های بکر و هیرکانی منطقه کوهستانی حیران افتاده و چهره زیبا و طبیعی این منطقه را تغییر داده اند، دل هر دوستدار طبیعت را به درد می آورد.
 
ویلاهای لاکچری که متعلق به ثروتمندانی هستند که با رانت، مجوزهای ساخت و ساز را در قالب طرح هادی روستایی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن اخذ کرده و با نام گذاری کوچه‌های منطقه مسحورکننده حیران به نام های مختلف تعرض و دست اندازی به منابع طبیعی را کامل کرده اند.
 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار