تابناک / فرمانداران شهرستان های فومن ، شفت و ماسال امروز معرفی شدند.
کد خبر: ۸۰۱۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶ 01 December 2019

تابناک / فرمانداران شهرستان های فومن ، شفت و ماسال امروز معرفی شدند.

 
معارفه فرمانداران جدید شهرستان های فومن، شفت و ماسالاستاندار در آیین تودیع و معارفه فرماندار فومن با بیان اینکه باید تلاش کنیم با ایجاد وحدت و همدلی بیشتر بستر را برای برگزاری انتخاباتی پرشور اماده کنیم گفت: هیچ کس حق ندارد از امکانات اداری و دولتی برای تبلیغات انتخاباتی استفاده کند.
ارسلان زارع افزود: مسئولان برای حل مشکلات معیشتی مردم در شهرستان ها بیشتر تلاش داشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمین صفوی امام جمعه فومن و حجت الاسلام و المسلمین افتخاری نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی هم در خصوص حل مشکلات مردم مطالبی را بیان کردند.
در این مراسم ضمن قدردانی از محمود قاسم نژاد فرماندار سابق محمد رضا محسنی به عنوان فرماندار جدید فومن معرفی شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هم در نشست تودیع و معارفه فرماندار شفت شرکت کرد.
معارفه فرمانداران جدید شهرستان های فومن، شفت و ماسالمحمود قاسم نژاد در این نشست با اشاره به اینکه شفت یکی از شهرستان های مستعد این استان است افزود : شفت در برنامه ای که دولت برای توسعه مناطق کمتر توسعه یافته  تدوین کرد جزو 31 شهرستان کمتر توسعه یافته در کشور محسوب می شود: و مورد توجه ویژه دولت قرار دارد و همه مسئولان باید از این فرصت برای رفع محرومیت ها بهره گیرند.
در این مراسم همچنین حجت الاسلام و المسلمین هاشمی و حجت الاسلام و المسلمین افتخاری نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی نیز خواستار تسریع در روند اجرای طرح های عمرانی و ایجاد طرح های اشتغالزا در روستاها شدند.
در این مراسم ضمن قدردانی از محمد رضا محسنی فرماندار سابق سید محسن موسوی بعنوان فرماندار جدید شفت معرفی شد.
معارفه فرمانداران جدید شهرستان های فومن، شفت و ماسالفرزام صفت معاون امور اقتصادی استاندار هم در آیین تودیع و معارفه فرماندار ماسال با اشاره به برنامه جدی دولت برای پرداخت تسهیلات اشتغالزا و رونق تولید در شهرستان ها گفت: دولت از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای اجرای طرح های گردشگری، کشاورزی و صنعتی در گیلان حمایت می کند.
شکری نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به ظرفیت های ماسال گفت: مسئولان برای ارتقای وضع معیشتی مردم به ویژه در مناطق روستایی اتهام جدی داشته باشند.
در این مراسم وحید پور حضرت بعنوان فرماندار جدید ماسال شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار