کد خبر: ۸۰۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶ 01 December 2019

تابناک / دکتر افتخاری از چهره های ورزشی استان گیلان گفت: با همه احترامی که برای کاندیداها قائل هستم انتخابات هیئت فوتبال گیلان را غیر قانونی و آن را نمادی از آبروریزی، ورزشی می دانم و آقای تاج باید پاسخگوی این نکته باشد که چرا شهامت حضور در مجمع را نداشتند؟

تا به حال چنین انتخاباتی ندیده بودم! / آقای تاج! آبروریزی بزرگ هیئت فوتبال گیلان را ندیدید؟
 
علی افتخاری عضو کمیسیون های رسانه و روابط بین الملل کمیته ملی المپیک و مردی که چندین سال عضو هیات مدیریت باشگاه های استقلال رشت و پگاه گیلان بود در خصوص انتخابات هیات فوتبال گیلان گفت: من که حدود چهل سال در عرصه ورزش ملی و بین المللی حضور دارم، چنین روش انتخابات ورزشی را هرگز ندیده و در هیچ جا هم سراغ ندارم. چنین روشهای انتخاباتی نشانگر قانون ستیزی وقانون گریزی فدراسیون فوتبال از انتخابات مجامع ورزشی است.

افتخاری افزود: بر اساس شواهد و مدارک موجود، اساسنامه هم به درستی اجرا نشده است. طبق تبصره یک و دو ماده چهارده انتخابات بدون حضور شخص رییس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان رسمیت نداشته و از لحاظ قانونی وجاهت لازم را ندارد و دبیر مجمع و نماینده فدراسیون علیرغم اعلام قبلی اداره کل ورزش و جوانان استان که بر مبنای نظر رسمی سازمان بازرسی و وزارت ورزش و جوانان ابلاغ شده بود نسبت به برگزاری یک گردهمایی غیرقانونی و غیر رسمی اقدام کرده اند.

با همه احترامی که برای کاندیداها قائل هستم انتخابات هیئت فوتبال گیلان را غیر قانونی و آن را نمادی از آبروریزی، ورزشی می دانم و آقای تاج باید پاسخگوی این نکته باشد که چرا شهامت حضور در مجمع را نداشتند؟ وزارت ورزش باید با قانون ستیزی وسرکشی فدراسیون فوتبال برخورد جدی کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار