تابناک / در مسابقات قایقرانی بادبانی قهرمانی کشور ورزشکاران گیلانی موفق به کسب مقام قهرمانی در هر دو بخش پسران و دختران شدند.
کد خبر: ۸۰۱۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷ 30 November 2019
گیلان فاتح مسابقات قایقرانی بادبانی کشور شد

تابناک / در مسابقات قایقرانی بادبانی قهرمانی کشور ورزشکاران گیلانی موفق به کسب مقام قهرمانی در هر دو بخش پسران و دختران شدند.

مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روز شنبه در این باره به ایرنا گفت: در سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور قایقرانی بادبانی کشور به میزبانی بندرلنگه،

ورزشکاران دختر و پسر گیلانی با درخشش خود موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلای این رقابت ها شدند.

مرتضی روزلدوست افزود: در جریان این رقابت ها و در مسابقات بخش پسران ، علیرضا سبیل گشتی ورزشکار شایسته گیلانی مقام نخست کشور را کسب و مدال طلای این رقابت ها را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: همچنین محمد میلانی دیگر ورزشکار شایسته نوجوان استان گیلان عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره این مسابقات را کسب کرد تا گیلان در رقابت های بادبانی بخش پسران مدال های طلا و نقره را تصاحب کند.

وی بیان کرد: در رقابت های بخش دختران نیز، تبسم چینی ساز از استان گیلان موفق به کسب عنوان نخست و قهرمانی مسابقات قایقرانی بادبانی کشور شد تا تیم گیلان در بخش دختران نیز مقام قهرمانی را کسب کند.

ورزلدوست خاطرنشان کرد: مسابقات قایقرانی بادبانی قهرمانی کشور با حضور زبده ترین ورزشکاران متولد سال ۸۳ الی ۹۰ استانهای  مختلف کشور در شش دور در بندرلنگه طبق قوانین فدراسیون بین المللی و فدراسیون قایقرانی ایران برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار