کد خبر: ۸۰۱۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲ 28 November 2019
۱۳۰زوج جوان پیوند آسمانی خود را در جوار بارگاه منور امام هشتم(ع) جشن گرفتند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از صدا و سیما، این گروه از زوج‌های جوان که از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، قزوین و سمنان به دعوت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی، در چهارمین دوره جشن ازدواج طرح «هم‌سایه» شرکت کردند، پیوند آسمانی خود را در رواق حضرت زهرا(س) جشن گرفتند.
در این جشن با شکوه و معنوی زوج‌های جوان پس از تشرف به حرم مطهر امام مهربانی‌ها با استقبال خدام به سمت رواق حضرت زهرا(س) هدایت شدند و با قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) به محضر این امام همام عرض ارادت کردند.
در ادامه این آیین معنوی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی واعظ موسوی،کارشناس مسائل خانواده به بیان برخی از مهارت‌های زندگی پرداخت و گفت: سازگاری موثرترین راهکار موفقیت در زندگی مشترک است.
وی با بیان اینکه فردگرایی یک آسیب جدی در زندگی است، چرا که این خصلت، خودخواهی را به دنبال دارد ابراز کرد: صبر در برابر مشکلات، مدارا با همسر و رازداری از جمله مولفه‌های زندگی پایدار است.
این کارشناس مسائل خانواده با بیان اینکه انسان در زندگی با مشکلات زیادی روبه رو می‌شود که بردباری تنها راه مقابله با آن است، افزود: زوجین در زندگی کامل‌کننده یکدیگرند بنابراین هر کدام از آنها با رعایت حقوق دیگری می‌تواند در انجام وظایف خود موفق باشد.
اجرای تواشیح و اهدای بسته‌های فرهنگی همراه با یک جلد کلام‌الله مجید از دیگر برنامه‌های این مراسم بود. همچنین زوج‌های جوان در پایان این مراسم میهمان سفره پر برکت امام رئوف(ع) شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار