مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران شرایط دریافت وام ۵۰ میلیونی برای نوسازی تاکسی‌های پایتخت را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۰۰۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸ 26 November 2019

علیرضا قنادان درباره ارائه وام 50میلیونی به تاکسیران‌ها برای تعویض خودرو اظهار کرد: تلاش کرده‌ایم شرایطی فراهم کنیم که تاکسیران‌ها بتوانند خودروی خود را با هزینه کمتر نسبت به گذشته نوسازی کنند.

وی ادامه داد: در گذشته وام‌های 20میلیون تومانی داده می‌شد که نرخ سود آنها 16درصد بود؛ البته آن زمان قیمت خودرو نیز حدود 33میلیون بود، ولی در حال حاضر قیمت خودروی پژو 64میلیون تومان یعنی حدود دو برابر شده است؛ بنابراین تلاش کردیم از منابع شهرداری (منابع حاصل از اجرای طرح ترافیک) به تاکسیران‌ها وام بپردازیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: وامی که ابتدا طراحی شده بود 40میلیون تومان با بهره 4درصد بود، ولی در حال حاضر آن را به 50میلیون تومان افزایش داده‌ایم؛ بدین ترتیب بخش قابل توجهی از قیمت خودرو پوشش داده می‌شود. بازپرداخت آن نیز ماهانه کمتر از یک میلیون تومان است، البته تاکسیران‌ها می‌توانند از وام 40میلیونی نیز استفاده کنند که بازپرداخت آن حدود 700هزار تومان است.

وی افزود: نکته مثبتی که در این زمینه وجود دارد این است که اگر فردی بخواهد از بانک چنین وامی دریافت کنند، باید دو ضامن رسمی و گواهی کسر از حقوق داشته باشند؛ اما شرایطی که برای تاکسیران‌ها در نظر گرفته‌ایم اینگونه نیست. از تاکسیران یک‌ فقره چک دریافت و خودرو به‌عنوان ضمانت در نظر گرفته می‌شود.
منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار