یورو نیوز در گزارشی بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی مرکز آمار اتحادیه اروپا، تنبل‌ترین و سخت‌کوش‌ترین مردم قاره سبز را معرفی کرد.
کد خبر: ۸۰۰۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ 26 November 2019

به گزارش تابناک سمنان به نقل از یورو نیوز، مطابق آماری که از سوی اتحادیه اروپا منتشر شده، شهروندان ایتالیا در صدر جدول کشورهایی قرار گرفته‌اند که انتظار می‌رود کمتر از همه در طول عمر خود کار کنند.

طول عمر کاری یک فرد، نمایه‌ای است که در چارچوب استراتژی کاری اتحادیه اروپا در سال ۲۰۲۰ تعریف شده است. این نمایه سال‌هایی را نشان می‌دهد که انتظار می‌رود یک فرد از ۱۵ سالگی خود به بعد می‌تواند در بازار کار مشغول باشد.

بر طبق اطلاعات منتشره از سوی یوروستات، مرکز آمار اتحادیه اروپا، ایتالیایی‌ها با ۳۱.۸ سال، کروات‌ها با ۳۲.۴ سال و یونانی‌ها با ۳۲.۹ سال در صدر کشورهایی هستند که انتظار می‌رود کمترین میزان سال کار را در طول عمر خود در میان شهروندان ۲۸ کشور عضو این اتحادیه انجام بدهند.

در سوی مقابل اهالی دانمارک با ۳۹.۹ سال کار، هلند با ۴۰.۵ سال و سوئد با ۴۱.۹ سال سخت‌کوش‌ترین شهروندان اتحادیه لقب گرفته‌اند.

مطابق آمار، طول مدت متوسط کاری در اتحادیه اروپا در سال ۲۰۱۸ میلادی ۳۶.۲ سال است که در مقایسه با سال ۲۰۱۷ میلادی ۰.۳ سال رشد نشان می‌دهد.

مطابق داده‌های جدید همچنین انتظار می‌رود که مردان در طول عمر خود بیش از زنان کار کنند. میزان سال کاری برای مردان طبق این نظرسنجی ۳۸.۶ سال بوده است، در حالی که تخمین زده می‌شود زنان ۳۳.۷ سال در زمان عمر خود مشغول به کار باشند.

نمودار زیر طول عمر کاری در اتحادیه اروپا (۲۰۱۸-۲۰۰۰) را نشان می‌دهد. رنگ نارنجی نشانگر زنان، رنگ آبی مردان و رنگ زرد مجموع طول عمر کاری آنهاست.

 

تنبل‌ترین و سخت‌کوش‌ترین مردم اروپا کدامند؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار