دادستان عمومی و انقلاب قزوین: بانک‌ها حق ندارند ضامنین شخص بدهکار را ممنوع الخروج کنند.
کد خبر: ۷۹۹۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹ 24 November 2019

بانک ها خلاف قانون عمل نکنند

به گزارش تابناک قزوین،محمد قاسمی دادستان عمومی و انقلاب قزوین،در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی تاکید کرد: بانک‌ها باید به اندازه کافی ضمانت و وثیقه برای پرداخت تسهیلات دریافت کنند و در صورت عدم پرداخت تسهیلات شخص بدهکار را ممنوع الخروج کنند.
استاندار هم در سخنانی خطاب به بانک‌ها گفت: بانک‌ها باید بر اساس قانون رفتار کنند و حق اعمال خلاف قانون، چون ممنوع الخروج کردن ضامنین را ندارند.
هدایت الله جمالی پور به نقش مهم تولید کنندگان در رونق تولید اشاره و بر ضرورت توجه و تلاش مدیران اجرایی بر رفع مشکلات کارآفرینان تاکید کرد.
جمالی پور در ادامه گفت: برای کاهش معضلات اجتماعی و ناهنجاری‌ها در جامعه باید به تولید توجه کنیم.

وی افزود: در جنگ اقتصادی دشمن، تولید کنندگان سربازان مبارزه با این جنگ هستند و باید این سربازان اقتصادی در عرصه‌های مختلف تقویت شوند.
استاندار در ادامه از حضور سر زده در ادارات استان خبر داد و گفت: با مسئولانی که پاسخگوی ارباب رجوع نیستند برخورد قاطع می‌شود.  
اجرای تمامی مصوبات کارگروه‌ها در سریعترین زمان ممکن از دیگر تاکیدات استاندار بود.
رییس اتاق بازرگانی و دبیر شورای گفتگوی استان هم به دیدار مقام معظم رهبری با فعالان اقتصادی و کارآفرینان اشاره کرد و گفت: تولید کنندگان خط مقدم تولید و اشتغال کشور هستند و باید از تمام ظرفیت تولیدات داخلی برای اشتغال پایدار استفاده کرد.
پیگیری تعلیق دریافت عوارض ناوگان خارجی، عدم اخذ مالیات از شرکت‌های تعاونی و اتحادیه‌ها و همچنین درخواست تفویض اختیار به اداره کل محیط زیست استان جهت صدور مجوز‌های محیط زیستی برای واردات از دیگر محور‌های شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار