رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در خلال امدادرسانی‌های جمعیت هلال احمر ۴۷ نفر به مناطق امن منتقل شدند.
کد خبر: ۷۹۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ 19 November 2019

آخرین جزئیات از امداد رسانی به مناطق برفی / انتقال ۴۷ نفر به مناطق امن

به گزارش تابناک سمنان: مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین جزئیات خدمات امداد و نجات در مناطق برفی اظهار کرد: از ۲۴ آبان تا ساعت ۵ صبح امروز به ۱۴ استان اصفهان، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، قم، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران و هرمزگان خدمات امداد و نجات ارائه شد.

او ادامه داد: به ۳۲ منطقه، شهر، روستا، مناطق عشایرنشین و ۵۱ محور کوهستانی که درگیر سیل، آب گرفتگی، کولاک و برف بودند امداد رسانی ارائه شد.

سلیمی با اشاره به تعداد افرادی که تحت امدادرسانی جمعیت هلال احمر قرار گرفته‌اند، بیان کرد: به بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ نفر خدمات امدادرسانی ارائه شد و ۴۷ نفر به مناطق امن، ۴ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند همچنین ۳۰۸ نفر هم اسکان اضطراری یافتند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: از ۹۵ واحد منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت و ۲۸۳ دستگاه خودرو از کولاک رهایی یافتند.

او درباره تعداد افرادی که امداد رسانی را انجام دادند، خاطرنشان کرد: ۱۳۵ تیم متشکل از ۶۷۵ نفر در مناطق برف و کولاکی خدمات یاد شده را به مردم ارائه دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار