نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه منطقه آزاد تجاری قصرشیرین ظرف امروز یا فردا برای تصویب به مجلس شورای اسلامی می‌رود.
کد خبر: ۷۹۸۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 18 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،فرهاد تجری، در خصوص آخرین وضعیت موضوع تصویب منطقه آزاد تجاری  قصرشیرین، اظهار داشت: سال گذشته منطقه آزاد تجاری قصرشیرین به همراه هفت منطقه دیگر و 12 منطقه ویژه اقتصادی در مجلس شورای اسلامی تصویب و به شورای نگهبان ارجاع داده شد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شورای نگهبان با بررسی این مناطق آزاد و مناطق ویژه اقتصادی از بخش‌های از نقشه‌های آن‌ها ایراداتی گرفت که به حمدالله در این بررسی از منطقه آزد تجاری قصرشیرین هیچگونه ایرادی  گرفته نشد و به نحوی از نظر شورای نگهبان تایید شد، اما چون این بسته کلی بود و باید به صورت کلی مورد تصویب شورای نگهبان می‌رسید.

وی افزود: شورای نگهبان ایرادات خود را گرفت و مدت‌ها این مناطق در رای‌زنی بین دولت و کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بود تا این ایرادات مرتفع شود، حال کمیسیون ایرادات را برطرف و تصویب کرده که ان‌شاء‌الله امیدواریم ظرف امروز یا فردا به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد و به صورت قانون و اجرایی درآید.

تجری منطقه آزاد تجاری قصرشیرین را یک فرصت جدید برای استان کرمانشاه به ویژه مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب دانست و گفت: این منطقه آزاد زمینه اشتغال، تولید و صادرات را از مرزهای استان کرمانشاه به‌خوبی فراهم می‌کند.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار