مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی با اعلام خبر حراج مدال المپیک یوسف کرمی تکواندوکار میانه ای به نفع زلزله زده های استان، از خیرین و علاقه مندان دعوت کرد در مراسم حراج این مدال شرکت کنند.
کد خبر: ۷۹۷۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ 14 November 2019

ورزشکار میانه‌ای مدال المپیک خود را به نفع زلزله زده‌ها حراج می‌کند

ایوب بهتاح در اعلامیه دعوت خود، آورده است: زمین که به لرزه درمی آید دل های آدمیان برای همدیگر می لرزد مهربانی ها بار دیگر تکان می خورد جوشش عشق در این تکان الهی، رودی از معرفت و جوانمردی را به جریان می اندازد دستی زیر آوار می ماند و دستانی به یاری می شتابد و دستی امروز برای حمایت بالا می رود که روزگاری در بالاترین سطح میادین ملی بالا رفته و با عزت و افتخار تمام مدال المپیک را به این سرزمین به ارمغان آورده، برای دریافت مدالش روزی خم شده تا گردن آویزش طلا گردد.

وی اضافه می کند: چنین ورزشکاری امروز با افتخار سرش را برای مردم سرزمینش بالا می گیرد و با همان عشق پولادین می خواهد ارزشمندترین هدیه زندگیش را تقدیم مردم رنجدیده از زلزله نماید، تا بار دیگر پهلوانی و جوانمردی را معنی دگر ببخشد و راه تختی های این سرزمین را ادامه دهد.

وی از کلیه خیرین، سرمایه گذاران و همه کسانی که می توانند در کار خیر این قهرمان المپیک و جهان سهیم باشند دعوت به شرکت در این مراسم حراج کرده است تا مدال افتخار انسانیت را بر گردن آویزند.

زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۱۷ دقیقه و ۳ ثانیه بامداد جمعه ۱۷ آبان حوالی شهر ترک از توابع شهرستان میانه در آذربایجان شرقی را لرزاند .

این زلزله ۵ کشته به جا گذاشت و بیش از ۵ هزار واحد از ۱۰ تا ۱۰۰ درصد خسارت دیدند.

یوسف کرمی در المپیک ۲۰۰۴ آتن قهرمان شد و مدال طلا را به گردن آویخت.

منبع:ایرنا

برچسب ها: المپیک ، ورزش ، تکواندو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار