تابناک / نشست هم اندیشی و کارگاه آموزشی گسترش سواد آبی با محوریت کتاب انسان و محیط زیست در آب منطقه ای گیلان برگزار شد.
کد خبر: ۷۹۷۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ 14 November 2019

تابناک / نشست هم اندیشی و کارگاه آموزشی گسترش سواد آبی با محوریت کتاب انسان و محیط زیست در آب منطقه ای گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی آب منطقه ای گیلان امروز کارگاه آموزشی با حضور ده هاتن از سر گروه های آموزشی کتاب انسان و محیط زیست از سراسر گیلان در سالن اجتماعات آب منطقه ای گیلان برگزار شد.

در ابتدای این نشست هم اندیشی و کارگاه آموزشی مهندس وحید خرّمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: بنا داریم در سال تحصیلی 99-98 میوه طرح ملی دانش آموزی نجات آب یعنی داناب را با همکاری شما عزیزان بچینیم.

وی افزود: در راستای گسترش سواد آبی مردم شریف ایران وزارتین نیرو و آموزش و پرورش براساس تفاهم نامه ای مشترک در نظر گرفته اند که بوسیله تدریس کتاب انسان و محیط زیست مفاهیم مربوط به آب و ضرورت های حفظ و حراست از این کیمیای هستی را به دانش آموزان پایه یازدهم تحصیلی منتقل نمایند و در این راستا ما نیز در کنار شما معلمان با تجربه آموزش و پرورش استان گیلان هستیم و خواهیم بود.

در ادامه نیز مهندس تعلیمیان مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری و همچنین مهندس میرزایی معاون حفاظت و بهره برداری این شرکت به ارائه توضیحاتی پیرامون مفاهیم پایه و افق های پیش روی منابع آب استان گیلان پرداختند.

گفتنی است در کنار ارائه گزارش عملکرد از سوی خانم رهبر سرگروه آموزشی کتاب انسان و محیط زیست استان گیلان، سرگروهای آموزشی حاضر در جلسه نیز به طرح پرسش و دریافت پاسخ  پرسش های خود از معاونت ها و کارشناسان مربوطه آب منطقه ای گیلان پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار