محمد رضا آمویی درگفتگو با تابناک:
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس امنیت اقتصادی از سال گذشته در دستور کار قرار گرفت و این پلیس کاملا از پلیس آگاهی منتزع شد.
کد خبر: ۷۹۷۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 14 November 2019

سرهنگ محمد رضا آمویی در خصوص راه اندازی پلیس امنیت اقتصادی در استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: موضوع پلیس امنیت اقتصادی از سال گذشته در دستور کار ناجا قرار گرفت و توانستیم  از ابتدای امسال این امر را اجرایی کنیم.

وی افزود: این واحد کاملاً از پلیس آگاهی منتزع شد و به صورت مستقل وارد عمل شده است و در استان کرمانشاه به تبع آن اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز مشغول فعالیت هستند.

معاونت اجتماعی ناجا استان کرمانشاه با اشاره به فراهم سازیِ مقدمات این کار، اظهار کرد: بحث استقلال کامل این پلیس در استان اجرایی خواهد شد، وزیر مجموعه های از جمله پلیس گمرک، که با توافقاتی که در حوزه اداره کل در سطح کشور و در سطح استان صورت گرفته است، تیم پلیس گمرک در مرز پرویزخان مستقر شده و در حال ارائه خدمت است.

سرهنگ آمویی در پایان، تاکید کرد: با ساز و کار جدیدی که منتزع شود، و با توجه به عملکرد مثبتی که در ۷ ماه گذشته، همچنین سال‌های گذشته در خصوص مقابله و مبارزه با قاچاق کالا و مواردی که مشخص شده، داشت است به صراحت می توان گفت این پلیس هم در کنار سایر پلیس ها عملکرد مثبتی خواهد داشت.

 

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار