تیم بوکس خوزستان مدافع عنوان قهرمانی، در رقابت‌های بوکس کشور شرکت می‌کند.
کد خبر: ۷۹۷۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ 18 November 2019

حمید زنگنه‌منش، رئیس هیات بوکس خوزستان اظهار کرد: تیم در آمادگی و شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد و اگرچه کاستی‌هایی در اردوی تیم وجود داشت اما تا آن‌جا که توانستیم تلاش کردیم تا تیم با وضعیت خوبی برای مسابقات قهرمانی کشور آماده شود.

وی با اشاره به نفرات تیم بوکس خوزستان، گفت: رضا سلیمانی، پژمان فرجی، اشکان رضایی، مسلم مقصودی، امیررضا عروج، سیاوش امیدی، داوود درخشان و علی رحیمی، بوکسورهای تیم استان را تشکیل می‌دهند. حسین کیانی و بهداروند نیز مربیان تیم هستند و عبدالعلی امیدی، سرپرستی تیم را برعهده دارد. این رقابت‌ها از 24 تا 28 آبان‌ماه در ارومیه برگزار خواهد شد.

رئیس هیات بوکس خوزستان در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوارید تیم استان بتواند موفقیت دو سال اخیر خود در رقابت‌های کشوری را تکرار کند؟ عنوان کرد: تیم استان در سال 96 عنوان نایب‌قهرمانی و در سال 97 مقام قهرمانی را به دست آورد و اکنون نیز امیدواریم بتوانیم این روند خوب را برای سومین سال متوالی تکرار کنیم. تیم خوزستان برای حفظ عنوان قهرمانی راهی ارومیه می‌شود.

وی ادامه داد: خوزستان سال گذشته میزبانی شایسته‌ای از رقابت‌های قهرمانی کشور داشت و تیم استان نیز با شرایط بسیار بهتری از نظر مالی در این مسابقات حضور داشت ولی امسال با توجه به این‌که من به تازگی ریاست هیات بوکس استان را بر عهده گرفته‌ام، هنوز از نظر مالی در شرایط مناسبی قرار نداریم اما با توجه به روحیه و انگیزه‌ای که مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به تیم داده است و مقرر شد از مدال‌آوران خوزستانی تجلیل شود، به موفقیت مجدد تیم استان امیدوار هستم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: بوکس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار