جلسه رسیدگی به مشکلات هتل پنج ستاره ای در لاهیجان با حضور مدیرکل میراث فرهنگی گیلان برگزار و سارق سابقه دار با ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شد.
کد خبر: ۷۹۶۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳ 12 November 2019

جلسه رسیدگی به مشکلات هتل پنج ستاره ای در لاهیجان با حضور مدیرکل میراث فرهنگی گیلان برگزار و سارق سابقه دار با ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شد.

شهرود امیر انتخابی مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان اظهارداشت: جلسه رسیدگی مشکلات هتل پنج ستاره ای در لاهیجان با حضور سرمایه گذار در این اداره کل تشکیل و موانع و چالش های سرمایه گذار مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد برای حمایت از سرمایه گذار در اولین کارگروه رفع موانع تولید در استان مشکل او مطرح و نسبت به رفع آن اقدام شود.

وی اظهار داشت: این هتل در زمینی به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۷هزار و ۱۲۴ متر مربع در حال ساخت و دارای ۱۲۰ اتاق و سوئیت، ۳۶۰ تخت، رستوران، سالن همایش،کافی شاپ و سفره خانه سنتی است و تا کنون ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

لاهیجان در شرق استان گیلان واقع شده و طی دو سال اخیر چندین هتل در این شهرستان احداث شده و به بهره برداری رسیده است.

دستگیری سارق سابقه دار با ۱۱ فقره سرقت در لاهیجان

سرهنگ رسول عزیزی فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره و اماکن خصوصی در نقاط حاشیه‌ای لاهیجان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی با بررسی دقیق صحنه‌های سرقت، تجزیه تحلیل شواهد و قرائن به دست آمده و مقایسه مدارک با پرونده‌های مشابه به مدارکی در خصوص دست داشتن یکی از سارقان سابقه دار در این پرونده‌ها رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: در تحقیقات تکمیلی مخفیگاه متهم ۳۹ ساله این پرونده شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

سرهنگ عزیزی ادامه داد: متهم دستگیر شده پس از مواجهه با مدارک و شواهد موجود در پرونده لب به اعتراف گشود و به ۱۱ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره و اماکن خصوصی با همکاری همدستش و فروش اموال مسروقه اعتراف کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار