پس جلسه هیئت هیئت و مدیر عامل باشگاه ذوب آهن علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی در این تیم به صورت مشروط ماندگار شد.
کد خبر: ۷۹۶۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ 12 November 2019

چراغ سبز مشروط هیئت مدیره ذوب آهن به منصوریان

به گزارش تابناک سمنان: در جلسه ۵ ساعته اى که با حضور اعضاء هیئت مدیره، مدیرعامل و علیرضا منصوریان سرمربى تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان برگزار شد، علیرضا منصوریان به عنوان سرمربى تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به صورت مشروط ابقاء گردید و به کار خود در تیم فوتبال ذوب آهن ادامه مى دهد.

احمد جمشیدى سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن گفت: جلسه تعاملى و خوبى داشتیم که در آن در ارتباط با تمامى شرایط و مسائل تیم بحث و بررسى انجام گرفت و در پایان این جلسه و با توجه به گفتگوهاى انجام شده، علیرضا منصوریان سرمربى تیم فوتبال، به کار خود در تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با لحاظ شروط تعیین شده، ادامه خواهد داد.

سخنگوى باشگاه در ادامه افزود: باىد در ابتدا از صبر و شکیبایى و دلسوزی هواداران اصیل و شریف باشگاه ذوب آهن که سرمایه‌های اصلى این باشگاه پرافتخار و قدیمى بوده و به نوعى یار دوازدهم تیم فوتبال باشگاه محسوب مى شوند، تقدیر و تشکر کنم. هواداران عزیز مطمئن باشند که هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه با نهایت دقت و موشکافى اوضاع موجود، به چنین جمع بندى و تصمیمى رسیده اند که بدون شک خیر و صلاح باشگاه در این تصمیم دخیل بوده و از این عزیزان تقاضا مى کنیم که با تمامى توان همچنان پشتیبان باشگاه و تیم محبوب خود باشند.

جمشیدى در ارتباط با تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه اظهار کرد: مقرر گردید که هیئت مدیره و مدیریت باشگاه ذوب آهن به طور مشروط و با توجه به تعهدات علیرضا منصوریان و متعاقب آن کسب امتیازات مورد نظر این هیئت مدیره، حداکثر تا پایان دور رفت لیگ برتر فوتبال کشور با او ادامه کار دهد. انتظار می‌رود که او با درایت ویژه اى که در این مسئولیت دارد و توانایی‌های درخشان گذشته، خواسته هاى مدیریت باشگاه، هواداران و مردم شریف اصفهان را برآورده کرده و همچنان در کنار خانواده بزرگ ذوب آهن باقى بماند و چنانچه امتیازات مورد نظر هیئت مدیره باشگاه محقق نگشت، تصمیمات مقتضی گرفته شده و بلافاصله عملیاتى مى گردد.

او گفت: مقرر شد که تغییراتى در بازیکنان تیم که باعت تقویت، انسجام و نشاط کلى تیم خواهد شد توسط کادر فنی صورت پذیرد. به علت کسب نتایج ضعیف، جرایمى قطعى و مشروط براى کادر فنى و بازیکنان تیم در نظر گرفته شد که در صورت جبران و کسب نتایج و امتیازات درخشان و قابل قبول برای مدیریت باشگاه، مجددا قابل بررسی است. از طرفى با همفکری منصوریان سرمربى تیم فوتبال ذوب آهن و مدیریت باشگاه و موافقت صورت پذیرفته و به جهت تقویت کادر فنى تیم فوتبال، حسن استکى بازیکن و کاپیتان اسبق تیم فوتبال ذوب آهن که تجربیاتى چندین ساله در امر مربیگرى داشته و در ۲ مقطع مختلف نیز در تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه به عنوان دستیار و مربى فعالیت کرده است، به کادر فنى تیم اضافه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار