پروسه حل مشکلات کادرفنی اعضای تیم ملی و موضوع پرداخت دستمزد آنها در حال انجام است و این مشکل تا ۲۴ ساعت آینده در ترکیه حل خواهد شد.
کد خبر: ۷۹۵۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 08 November 2019

پروسه حل مشکلات کادرفنی اعضای تیم ملی و موضوع پرداخت دستمزد آنها در حال انجام است و این مشکل تا ۲۴ ساعت آینده در ترکیه حل خواهد شد.

 

تسنیم نوشت: پروسه حل مشکلات کادرفنی اعضای تیم ملی و موضوع پرداخت دستمزد آنها در حال انجام است و این مشکل تا ۲۴ ساعت آینده در ترکیه حل خواهد شد.

مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران دچار مشکلاتی شد و عدم پرداختی به این مربی از ابتدای قراردادش تا زمان فعلی، حتی موضوع را به درخواست برای فسخ قرارداد کشاند. هرچند که موضوع درخواست ویلموتس برای فسخ قرارداد تأیید رسمی از سوی او یا فدراسیون ایران را به دنبال نداشت و فقط تعدادی از رسانه‌های خارجی این موضوع را مطرح کردند.

با این حال غیبت ویلموتس در آستانه دیدار با عراق در ایران، نشان می‌دهد که اختلافاتی در این زمینه وجود دارد و موضوع عدم پرداخت دستمزد این مربی، باعث بروز مشکل شده است. البته فدراسیون فوتبال در این زمینه تلاش‌های خود را دو چندان کرده است تا هرچه زودتر دستمزد عقب افتاده ویلموتس را پرداخت کند و مشکلی هم برای حضور این مربی در اردوی پیش‌رو وجود نداشته باشد.

طبق اطلاعات کسب شده، ویلموتس به همراه دستیارانش راهی ترکیه شده است و مشکل پرداختی دستمزد او و دستیارانش در این کشور حل خواهد شد. قرار است دستمزد عقب افتاده ویلموتس به همراه موعد جدید مطالبات او به صورت یک جا در ترکیه به این مربی پرداخت شود و پس از آن ویلموتس به همراه دستیارانش به تهران سفر خواهند کرد تا تمرینات تیم ملی را زیر نظر بگیرند.

بر این اساس تا 24 ساعت آینده علاوه بر حل مشکل پرداخت دستمزد ویلموتس، لیست تیم ملی هم برای دیدار پیش رو مقابل عراق اعلام خواهد شد و این مربی بلژیکی نیز فردا در تهران حضور پیدا می‌کند.

به گزارش تسنیم، دیدار عراق و ایران در چارچوب دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های 2023 چین، روز پنجشنبه، 23 آبان ماه در ورزشگاه بین‌المللی امان در کشور اردن برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار