تابناک / سخنگوی فدارسیون فوتبال می‌گوید مشکلات مربوط به قرارداد ویلمتوس و مسائل مالی مربوط به آن در حال حل شدن است.
کد خبر: ۷۹۵۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ 08 November 2019

تابناک / سخنگوی فدارسیون فوتبال می‌گوید مشکلات مربوط به قرارداد ویلمتوس و مسائل مالی مربوط به آن در حال حل شدن است.

 

به گزارش وب‌سایت نود، امیرمهدی علوی، سخنگوی فدارسیون فوتبال درباره مشکل قرارداد مارک ویلموتس و عدم پرداخت حقوق او اظهار کرد: یک سری مباحث مختلف از رسانه‌های خارجی درباره مارک ویلموتس و محل برگزاری بازی تیم ملی ایران مقابل عراق مطرح شده بود که هیچکدام واقعی نبوده است. مشکل به وجود آمده در مساله مالی سرمربی تیم ملی ایران، انتقال پول به بلژیک بوده است که با تلاش‌های صورت گرفته، یک حساب دیگر در یک کشور دیگر باز شده تا فرایند انتقال پول آقای ویلمتوس انجام شود.

او درباره محل برگزاری بازی دیدار تیم‌های ملی ایران و عراق در رقابت‌های انتخابی جام جهانی گفت: با نظر فیفا در بازی اول رقابت‌های انتخابی جام جهانی، بصره به عنوان محل برگزاری بازی‌های عراق بود و همانطور که دیدیم، بازی عراق و هنگ کنگ در این شهر برگزار شد اما برگزاری بازی تیم ملی ایران و عراق در این شهر باید با تصمیم فیفا صورت می‌گرفت که کنفدارسیون فوتبال آسیا در نهایت اعلام کرد که امان (پایتخت اردن) میزبان این بازی است و ما در ادامه باید منتظر نامه رسمی فیفا باشیم.

سخنگوی فدارسیون فوتبال افزود: مراحل اجرایی این مساله در حال انجام شدن است و تیم ملی ایران در روز مقرر خود یعنی سه‌شنبه وارد امان خواهد شد تا بازی خود را برابر عراق برگزار کند.

علوی که در برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد، درباره ماجرای حضور رئیس فدارسیون جهانی فوتبال در ایران گفت: بگذارید که مسائل مربوط به تیم‌های ملی ایران در این زمان حل شود و بعد به موقع در این رابطه پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

او در پایان گفت: ما پیگیر مطالبات خود از فیفا هستیم و تا دو سه روز آینده اخبار جالب توجهی از سوی آقای تاج خواهید شنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار