استاندار خوزستان از ساخت 10زمین چمن مصنوعی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۹۵۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹ 08 November 2019

10زمین چمن مصنوعی در باغملک ساخته می شود

جلسه شورای برنامه ریزی استان باحضور ، استاندار خوزستان ، معاونت برنامه و بودجه ، معاونت عمرانی استانداری ، نماینده شهرستانهای باغملک و ایذه ، فرمانداران باغملک و ایذه در دانشگاه آزاد ایذه برگزارشد.

محمد نجاتی پور فرماندار باغملک با اشاره به حمایت های استاندار خوزستان از ورزش این استان ، از تامین اعتبار ساخت ۱۰زمین مصنوعی فوتبال در باغملک خبر داد و افزود:

در این جلسه اعتبارات لازم برای تکمیل استخر ورزشی ، تسهیلات نوسازی مساکن غیر مقاوم ، پروژه های آب شرب روستایی و شهری ، پروژه چهار خطه نمودن جاده هفتکل به باغملک و بالعکس اختصاص داده شد.

همچنین احداث بند خاکی در میداوود و مطالعه پروژه احداث پل بین ابوالعباس و لالب در دست اقدام قرار گرفت.

فرماندار باغملک در این جلسه گزارش فشره ای از مشکلات ، نیازمندیها ، ضرورت ها و ظرفیت های شهرستان باغملک در بخش های مختلف ارائه نمود و بر لزوم برنامه ریزی ، سرمایه گذاری و تامین اعتبار در دوبخش کشاورزی و گردشگری با عنایت به اراضی مستعد ، جاذبه های طبیعی و تاریخی و ضرورت اشتغالزایی تاکید ورزید.

نجاتی پور در پایان سخنان خود اظهار داشت :در این جلسه توانستیم با تلاش و کمک مهندس خادمی نماینده مجلس و عنایت استاندار معزز خوزستان و همچنین توجه دکتر پور محمدی و حاجتی ، تصمیمات خوبی برای شهرستان باغملک اتخاذ نماییم.

خبرنگار: مدینه اسدی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار