استاندار مرکزی:
استاندار مرکزی در آستانه برگزاری مسابقات روستایی عشایری کشور در اراک گفت مسابقات جام خوش چین توسعه و ارتقای جایگاه ورزش روستایی را به دنبال دارد
کد خبر: ۷۹۵۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷ 08 November 2019

به گزارش تابناک مرکزی سید علی آقا زاده  گفت: سری مسابقات خوشه چین که اکنون در نقطه آغاز آن در کشور قرار داریم، یک گام مثبت از سوی تصمیم گیران و مدیران ورزشی، فدراسیون و دست اندرکاران مسابقات ورزش روستایی است که پیش بینی می شود برگزاری آن به اتفاقات ارزنده ای منجر شود.

وی افزود: برگزاری مسابقات جام خوش چین در استان مرکزی پیامدهای قابل توجهی همچون شکوفایی استعدادهای جوانان و توسعه و ارتقای جایگاه ورزشی روستاها به دنبال دارد.

آقازاده با اشاره به اینکه «مرکزی» از جمله استان های دارای تعدد جمعیت روستایی کشور است، تاکید کرد: نظر به وجود بیش از یک هزار روستا در استان مرکزی، می طلبد برنامه ریزی ها به منظور حمایت ورزشی از ساکنین روستاها به ویژه قشر جوان آن ها؛ در اولویت قرار گیرند.

وی اضافه کرد: با نگاهی به نتایج حاصل از مسابقات ورزشی در می یابیم که بسیاری از روستائیان که استعدادهای ورزشی آنان در مسیر صحیح هدایت شده و پرورش یافته است، در رقابت ها خوش درخشیده اند و استان مرکزی نیز از این قاعده مستثنی نیست، همچنان که در مسابقات نجات غریقی که اخیرا در جزیره کیش برگزار شد، بانویی از استان مرکزی نیز عنوان قهرمانی را کسب کرد.

نماینده عالی دولت در استان مرکزی در خاتمه با قدردانی از تمام کسانی که در برگزاری سری مسابقات جام خوشه چین سهمی داشته اند، تصریح کرد: استمرار اینگونه رقابت ها روحیه نشاط را در میان جوانان تقویت کرده و انگیزه آنان برای اهمیت دادن به ورزش و تحرک را دوچندان می کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار