رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی آذربایجان‌غربی گفت: رقابت‌های ورزشی روستاییان و عشایر منطقه سه کشور در بخش دختران و پسران در ارومیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۹۵۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ 07 November 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی سعید هاشمی‌نیا رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی آذربایجان‌غربی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به میزبانی شهر ارومیه در رقابت‌های ورزشی روستاییان و عشایر منطقه سه کشور در دو بخش دختران و پسران اظهار کرد: این رقابت‌ها از 22 تا 25 آبان ماه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: رقابت‌های ورزشی روستاییان و عشایر در 6 منطقه کشور برگزار شده و ارومیه در منطقه سه، میزبان ورزشکارانی از آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، کردستان، اردبیل، گیلان و زنجان است.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در مسابقات ورزشی روستاییان و عشایر منطقه سه کشور 385 نفر ورزشکار و مربی حضور خواهند داشت افزود: این رقابت‌ها در 6 رشته ورزشی شامل سه رشته کلاسیک فوتبال، والیبال و دو میدانی و سه رشته بومی محلی چوب‌کشی، طناب‌کشی و هفت‌سنگ مهارتی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: ورزشکاران 15 تا 18 ساله و نیز زیر 22 سال، عصر چهارشنبه وارد ارومیه شده و مراسم قرعه‌کشی مسابقات نیز در محل سالن اجتماعات هتل بین‌المللی پارک برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار