زننده گل پیروزی بخش ملوان بندرانزلی در دربی گیلان گفت : ملوان با داشتن مثلث پژمان نوری، مازیار زارع و محمد احمدزاده حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.
کد خبر: ۷۹۴۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹ 06 November 2019

تابناک / به گزارش"دی اسپورت"، تیم فوتبال ملوان موفق شد در انزلی برابر سپیدرود رشت پیروز شود، هادی حبیبی نژاد ستاره ملوانی ها در این بازی بود. او یک گل زد، یک پاس گل داد و یک توپ به تیرک زد، انزلی چی های معتقد بودند یک خطای پنالتی روی او گرفته نشده است.

 
هادی حبیبی نژاد در گفت و گو با خبرنگار دی اسپورت درخصوص دربی گیلان گفت: نمایش خیلی خوبی انجام دادیم، در نیمه اول به گل رسیدیم اما خیلی زود گل خوردیم. در نیمه دوم مالک کامل توپ و زمین بودیم و به حقمان در پایان با برد رسیدیم.
 
وی درباره جو تختی انزلی نیز گفت: واقعا بی نظیر بود، خدارا شکر توانستیم این برد را کسب کنیم و خوشحال هواداران به خانه بازگردند.گلم را به آنها تقدیم می کنم و امیدوارم بتوانم با گل هایش خوشحالشان کنم. در مورد صحنه مشکوک هم باید بگویم به طور قطع، پنالتی بود و داور باید اعلام خطا می کرد.
 
حبیبی در پایان گفت: هواداران ملوان مطمئن باشند که تیم ما با حضور آقایان احمدزاده، زارع و نوری متحول می شود و حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار