تابناک / ناصر حاج محمدی در مراسمی با حضور شماری از مدیران شهردار، محمود باقری خطیبانی را به عنوان مشاور اجرایی شهردار رشت معرفی کرد.
کد خبر: ۷۹۴۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ 06 November 2019

 

تابناک / ناصر حاج محمدی در مراسمی با حضور شماری از مدیران شهردار، محمود باقری خطیبانی را به عنوان مشاور اجرایی شهردار رشت معرفی کرد.

 

ناصر حاج محمدی در مراسمی با حضور شماری از مدیران شهردار، محمود باقری خطیبانی را به عنوان مشاور اجرایی شهردار رشت معرفی کرد.

در حکم انتصاب شهردار رشت خطاب به محمود باقری خطیبانی آمده است که: با عنایت به تعهد، تجارب و سوابق ارزنده جنابعالی و به لحاظ ایجاد روابط دوسویه بین وظایف شهرداری و توسعه همه جانبه شهر رشت به موجب این حکم به عنوان “مشاور اجرایی شهردار رشت” منصوب می گردید، امید است با استعانت از پروردگار متعال و نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و بهره گیری از تجارب سالهای متمادی خدمت در حوزه های مختلف و استفاده از ظرفیتها و استعدادهای موجود با هدف ارتقای بسترهای لازم جهت کارآمدسازی شهرداری و تعامل دو سویه با سایر دستگاه های اجرایی و دولتی و ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان فرهیخته و شریف را فراهم آورید.

گفتنی است باقری خطیبانی که کارمند رسمی حراست استانداری گیلان است، در سابقه کاری خود عضویت در شورای چهارم رشت را در کارنامه دارد. او با مصاحبه‌ها و نطق‌های خود به عنوان چهره جنجالی شورا و مخالف اصلی محمدعلی ثابت قدم شهردار اسبق رشت شناخته می‌شود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار