تابناک / والیبال از جمله رشته های ورزشی است که از پتانسیل بالایی در سطح جامعه ورزش‌ دوست گیلانی برخوردار است.
کد خبر: ۷۹۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶ 06 November 2019
 
 

تابناک / والیبال از جمله رشته های ورزشی است که از پتانسیل بالایی در سطح جامعه ورزش‌ دوست گیلانی برخوردار است.


از همین رو در فصل گذشته لیگ والیبال شاهد شور و شعف خاصی در سالن های والیبال استان بودیم و باشگاه وارنا شهرباران با تکیه بر انگیزه مدیریت جوان و کادر اجرایی و فنی با انگیزه خود توانست بعد از سالها، خلاء حضورِ نماینده ای از گیلان در لیگ های کشوری والیبال را پوشش بدهد.

 

مصطفی عاقل‌منش مدیرعامل جوان وارنا شهرباران در گفتگو با خبرنگار وارش اسپرت گفت: سال گذشته با تاسیس تیم وارنا شهرباران و فعالیت در بخش آقایان و بانوان و حضور در مسابقات کشوری سعی کردیم تا والیبال رشت و گیلان را از حالت سکون خارج کنیم که نتایج خوبی را هم در فصل اول تیمداری کسب کردیم.

 

عاقل‌منش در خصوص ادامه فعالیت باشگاه وارنا شهرباران اظهار داشت: با رایزنی هایی که صورت گرفته شد و با حمایت مجموعه هیات والیبال گیلان و فدراسیون والیبال کشور باشگاه وارنا شهرباران در بخش آقایان در لیگ دسته اول والیبال ایران حضور خواهد یافت تا با تکیه بر پتانسیل بومی استان از اعتبار والیبال گیلان در کشور دفاع کند که جا دارد در این مسیر سخت از حمایت و همراهی دکتر خاکزاد رئیس هیات والیبال استان تشکر داشته باشم.

 

مدیرعامل وارنا شهر باران ادامه داد: قرعه کشی لیگ دسته اول والیبال کشور در پایان آبان ماه صورت خواهد گرفت که به زودی با انتخاب کادرفنی و اعلام زمان تست تمرینات وارنا شهرباران برای حضوری قدرتمند در مسابقات آغاز خواهد شد.

مصطفی عاقل منش گفت: هدف ما از تیمداری استفاده از پتانسیل بومی گیلان در والیبال و نشاط اجتماعی است که امیدواریم با حمایت مسئولین شهری و استانی بتوانیم نماینده ای شایسته برای والیبال گیلان در مسابقات کشوری باشیم و با همدلی اعضای تیم شاهد بازگشت اعتبار و جایگاه از دسته رفته والیبال گیلان در کشور باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار