کد خبر: ۷۹۳۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۶ 01 November 2019
در دومین هفته از دوره رفت پانزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان، تیم هندبال نفت و گاز گچساران مغلوب کیش شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس از گچساران، در چارچوب هفته دوم دور رفت پانزدهمین دوره لیگ برتر بانوان کشور، تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران میزبان هندبال بانوان کیش بود.
 براساس این گزارش، این دیدار که ظهر امروز  به میزبانی گچساران در مجموعه ورزشی پدخندق برگزار شد، تیم هندبال بانوان کیش در این مصاف با کسب نتیجه 25بر 17 حریف خود نفت و گاز گچساران را  شکست داد.
گفتنی است، تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران در هفته اول که به مصاف تاسیسات دریایی تهران رفته بود، تیم میزبان موفق شد با نتیجه 34 بر 13 حریف خود نفت و گاز گچساران را  شکست دهد.
 تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران در فصل جدید لیگ برتر هندبال با تیم‌های شهید شاملی کازرون، اشتاد سازه مشهد، هیات هندبال طرقبه و شاندیز، ذوب آهن و فولاد مبارکه سپاهان از اصفهان، تاسیسات دریایی تهران و هیات هندبال کیش رقابت خواهد کرد.
   تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران در چهاردهمین دوره لیگ برتر کشور را در فصل گذشته مقام پنجم این رقابت‌ها را کسب کرده بود.
تیم بانوان نفت و گاز گچساران در مسابقات سال گذشته با ۶ برد، هفت باخت، یک تساوی،۳۷۳ گل زده، ۳۵۴ گل خورده ۱۳ امتیاز کسب کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار