سرمربی تیم فوتبال بانوان آویسا خوزستان:
سرمربی تیم فوتبال بانوان آویسا خوزستان پس از شکست برابر سپاهان، گفت: درست است که باختیم ولی از تک تک بازیکنانم راضی هستم زیرا با تمام تلاش و توان‌شان دویدند و جنگیدند.
کد خبر: ۷۹۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰ 01 November 2019

فاطمه دغاقله پس از شکست ۵ بر صفر تیمش در هفته چهارم لیگ برتر بانوان کشور برابر سپاهان اظهار کرد: بازیکنانم از خود گذشتگی کردند و درست است که باختیم ولی از تک تک آن ها راضی هستم زیرا با تمام تلاش و توان‌شان دویدند و جنگیدند. تیم مقابل، هفت هشت بازیکن ملی پوش داشت و حضوری ۱۰ ساله در لیگ برتر دارد، در حالی که آویسا اولین حضور در لیگ برتر را تجربه می کند.

وی افزود: بازیکنانم کم سن و سال و جوان هستند و امیدوارم در نیم فصل دوم به نتایج خوبی برسیم. هدف ما این است که امسال در لیگ برتر بمانیم و ان‌شاءالله برای سال‌های بعد بتوانیم در رده‌های بالایی جدول قرار بگیریم. صرف نظر از نتایجی که تاکنون به دست آمده است، از بازیکنانم راضی هستم زیرا واقعا آنچه که از آن‌ها خواستیم را انجام دادند. هر دو دروازه‌بان تیم ما مصدوم هستند، ضمن این که دو مهره اصلی‌مان را هم در اختیار نداریم. همچنین هافبک راست تیم‌مان امروز در جریان بازی مصدوم شد. البته دیگر مهره‌های کم‌سن و سال دوندگی خوبی داشتند و تلاش کردند. ان‌شاءالله از بازی‌های آینده روند رو به رشد خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال بانوان آویسا خوزستان در پاسخ به این سوال که دلیل چهار شکست متوالی چیست؟ گفت: آویسا خوزستان دیر بسته شد و اکنون تیم ما در فصل بدنسازی است و تیم از هفته‌های ششم هفتم راه می افتد. قطعا تیمی که دیر بسته شده، فصل بدنسازی نیز نداشته است و مهره‌های اصلی‌اش را در اختیار ندارد، نمی‌تواند چندان موفق کار کند. تیم را با مهره‌های کم سن و سال استان بستیم و امید داریم در نیم‌فصل، با تقویت تیم بتوانیم نتیجه بگیریم.

وی افزود: آویسا خوزستان رو به رشد است و ان‌شاءالله با رسیدن بازیکنانمان، از هفته ششم به بعد نیز نتایج مطلوبی خواهیم گرفت. آویسا خوزستان، قهرمان لیگ دسته یک کشور بود اما برای لیگ برتر، هفت هشت مهره اصلی‌اش را از دست داد. ضمن این که باشگاه آویسا به دلیل یکسری از مشکلات قرار نبود در لیگ برتر تیم‌داری کند ولی دو روز مانده به آغاز لیگ گفته شد که آویسا در لیگ شرکت خواهد کرد و بر این اساس نتوانستیم مهره‌های مدنظر را جذب کنیم. بیشتر بازیکنان را با استعدادیابی جذب کردیم و بازیکنانی هستند که فوتسالی هستند اما امید داریم که بتوانیم بازیکنانی برای آینده بسازیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار