بامداد روز دوشنبه چهار نفر از اعضای یک خانواده به همراه مهمانشان در روستای گورابسر کوچصفهان از توابع شهرستان رشت با سلاح سرد به طرز وحشتناکی به قتل رسیدند.
کد خبر: ۷۹۲۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷ 29 October 2019

تابناک گیلان / بامداد روز دوشنبه چهار نفر از اعضای یک خانواده به همراه مهمانشان در روستای گورابسر کوچصفهان از توابع شهرستان رشت با سلاح سرد به طرز وحشتناکی به قتل رسیدند.

آخرین خبرها از جزئیات جنایت خونین در روستای گورابسر کوچصفهان

شنیده ها حاکی ازاین است که ساعت ۲ بامداد روز دوشنبه چهار نفرازاعضای خانواده (پدر، پدربزرگ، همسر و دختر) به همراه دوست دختر با ضربات چاقو درمنزل به قتل رسیدند.

لازم به ذکر است هنوز دلایل این قتل مشخص نیست.

گفتنی است پدر مقتول از بازاریان سرشناس روستاهای کوچصفهان می باشد.

در همین راستا، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری‌کل استان گیلان با اشاره به وقوع قتل در کوچصفهان شهرستان رشت و کشته شدن پنج نفر، گفت که به نظر می‌رسد این جنایت، یک درگیری خانوادگی باشد.

جان احمد آقایی عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: حدود ساعت دو و نیم بامداد امروز فردی که خود را پسر خانواده معرفی می‌کرد، خبر کشته شدن اعضای خانواده اش را به پلیس اطلاع داد.

وی اظهار کرد: بر حسب دستور رئیس کل دادگستری استان و قاضی کشیک پرونده، گروه بررسی صحنه جرم، پزشکی قانونی، کارشناسان تشخیص هویت، اداره آگاهی و پزشکی قانونی و افراد مربوط به پرونده در صحنه جنایت حضور یافتند.

وی افزود: به نظر می‌رسد این قتل قبل از خوردن شام اتفاق افتاده باشد؛ چرا که غذایی که برای شام فراهم کرده بودند، بدون استفاده در صحنه مانده بود.

آقایی با بیان اینکه در این جنایت پدر، پدر بزرگ، مادر، دختر دانشجو و دوست دختر خانواده که او نیز دانشجو بود به قتل رسیده اند، تصریح کرد: این قتل‌ها در دو خانه مجزا واقع در یک محوطه مشترک اتفاق افتاده که پدر و پدربزرگ خانواده در یک خانه قدیمی و مادر، دختر و دوست دختر خانواده در خانه تازه ساز حضور داشتند.

وی اظهار کرد: در بررسی های انجام شده به هیچ یک از مقتولان زن، تعرضی نشده و همه مقتولان با ضربات چاقو به قتل رسیده اند.

او گفت: معاینه بالینی انجام شده و اجساد به پزشکی قانونی منتقل شده اند و بررسی اجساد نیز انجام شده ضمن اینکه تحقیقات و بازجویی‌ها برای یافتن سرنخ جهت شناسایی قاتل یا قاتلان از تنها بازمانده این خانواده که پسری دانشجو است، در حال انجام است.

آقایی ادامه داد: پسر گفته که ساعت ۱۰ شب از منزل خارج شده و ساعت دو و نیم شب برگشته که با صحنه کشته شدن اعضای خانواده اش روبه رو شده است.

معاون دادگستری گیلان با بیان اینکه به نظر می‌رسد این جنایت یک درگیری خانوادگی باشد، خاطرنشان کرد: پلیس و دستگاه قضایی اهتمام دارند که هر چه سریعتر قاتل یا قاتلان این جنایت را شناسایی کنند.

آقایی با اشاره به تازه‌ترین جزئیات درباره قتل خانواده گیلانی اظهار داشت: صحنه جرم مربوط به قتل فجیع خانواده کوچصفهانی توسط مأموران بازسازی شد تا ابعاد تازه‌تری از این جنایت روشن شود.

قاتل شناسایی شد

پس از بررسی‌ها و شواهد موجود پسر خانواده که مظنون اصلی این اتفاق بود، با همدستی دوستش به قتل اعتراف کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری‌کل گیلان با بیان اینکه قاتل معتاد نبود گفت: پسر این خانواده اعتیاد نداشت و در حالت طبیعی بود و صرفاً به‌دلیل خشونت و بدبینی شدیدی که نسبت به خانواده خود داشت، مرتکب این جنایت شد.

وی با اشاره به اینکه قاتلان، دوستِ دختر این خانواده را تنها برای شناسایی نشدن کشته‌اند تصریح کرد: آن‌ها اعتراف کردند که ابتدا خواهر و سپس دوست وی را به قتل رساند و سپس به سمت مادر، پدر و پدربزرگش نیز رفته و آن‌ها را نیز کشتند.

آقایی به بیان ریشه‌های وقوع این جنایت پرداخت و افزود: عدم تربیت و مسئولیت‌پذیری از طرف مادران می‌تواند منجر به آسیب‌های جدی در یک فرد شود و او را به چنین وضعیتی برساند لذا خانواده‌ها بایستی در تربیت صحیح فرزندان خود بکوشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار