کد خبر: ۷۹۱۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰ 25 October 2019

تابناک / فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه گفت: در بعضی مواقع شاهد تصادف به علت معلوم نبودن سرعت‌گیرها بوده‌ایم که با توجه به در پیش بودن ایام نوروز از شهرداری می‌خواهم به این امر توجه ویژه کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌خبر؛ عیسی روشن قلب ظهر امروز در جلسه ستاد تمهیدات نوروزی در سالن اجتماعات فرمانداری با بیان اینکه از شهرداری می‌خواهم به مسئله رنگ‌آمیزی سرعت‌گیرها توجه جدی داشته باشد اظهار کرد: متأسفانه در بعضی مواقع شاهد تصادف به علت معلوم نبودن سرعت‌گیرها بوده‌ایم که با توجه به در پیش بودن ایام نوروز از شهرداری می‌خواهم به این امر توجه ویژه کنند.

وی لازمه جذب گردشگر را ایجاد امنیت برای آن‌ها دانست و افزود: با توجه به اینکه پارک ساحلی دارای یک سری نقاط تاریک بوده و در این نقاط امکان بعضی از اتفاقات وجود دارد اگر مسؤولین آن مکان را چراغانی کنند این مشکل حل خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه  با تأکید بر ماندگاری مسافران در شهرستان آستانه‌اشرفیه گفت: اگر یک شهر می‌خواهد از جذب گردشگر سودآوری داشته باشد باید مسافرین در آن مکان ماندگاری داشته باشد و نیروی انتظامی از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

 ایجاد کمپ‌های مسافرتی برای اسکان مسافران در پارک

شهردار آستانه‌اشرفیه نیز در این جلسه با بیان اینکه برای زیباسازی شهر ورودی‌های شهر را لکه‌گیری کرده‌ایم اظهار کرد: یک شهر برای جذب گردشگر باید دارای زیباسازی خوبی باشد و برای انجام این عمل کارهای خوبی ازجمله لکه‌گیری شکل‌گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت پارک ساحلی به‌درستی استفاده کرد گفت: پارک ساحلی آستانه‌اشرفیه به دلیل مجاورت با سفیدرود دارای جاذبه‌های زیادی می‌باشد که با انجام کارهایی مثل بهسازی و ایجاد بازارچه‌های سنتی می‌توان گردشگر را به این مکان جذب کرد.

محمد دانش شکیب با اذعان به اینکه آستانه‌اشرفیه به لحاظ حمل‌ونقل عمومی هیچ مشکلی ندارد تصریح کرد: در ایام عید چون حجم مسافران و تردد بسیار بالا است تمهیدات لازم برای حمل‌ونقل راحت مسافران و مردم در این ایام صورت گرفته است.

شهردار آستانه‌اشرفیه با اشاره به ایجاد کمپ‌های مسافرتی برای اسکان مسافران بیان کرد: با در پیش بودن نوروز کمپ‌های مسافرتی در پارک ایجادشده تا امنیت مردم و مسافران تأمین شود که برای انجام این کار اقدامات اولیه انجام‌شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار