مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: زائرین پیاده دهه آخر ماه صفر از چهار محور به مقصد حرم مطهر رضوی، وارد مشهد می‌شوند.
کد خبر: ۷۹۰۵۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲ 22 October 2019
ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی  گفت: مسیر اعلام شده زائرین پیاده به شرح زیر است؛
 
محور اول: نیشابور_سبزوار، ملک آباد_مشهد

محور دوم: قوچان_چناران_مشهد

محور سوم:سرخس _مشهد

محور چهارم: جاده فریمان _مشهد

او تصریح کرد: تمامی جاده‌ها برای سهولت در تردد زائرین مسطح شده است، ضمن اینکه مسیر خاکی کنار جاده‌ای به عنوان خطوط عابر پیاده مشخص شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: با توجه به پیش بینی‌هایی که شده حدود ۴۰۰ هزار نفر از طریق این چهار محور وارد مشهد می‌شوندو ما آمادگی کامل برای میزبانی از زائران را داریم.

نصری افزود: در این چهار محور، ۲۲ مجتمع‌ بین راهی خدماتی شامل؛ اسکان شبانه، استراحت، نمازخانه و پذیرایی به زائران خدمات ارائه می‌دهند.

او ادامه داد: برای برگشت زائران در روز‌های ۲۹ و ۳۰ صفر تعداد ۵ هزار دستگاه اتوبوس تدارک دیده شده است و سه هزار و ۵۰۰ دستگاه سواری و مینی بوس در داخل مشهد مسافران را جابه جا خواهند کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: امسال به تمامی مسئولین هیات‌های پیاده عنوان شده است که به هیچ عنوان شب در جاده تردد نکنند.

نصری افزود: همچنین روز‌ها از مسیر ماشین رو استفاده نکنند، بلکه از مسیر‌هایی که کنار جاده مشخص شده است تردد کنند.

او تصریح کرد: اگر چنانچه با وجود این تدابیر به شب برخوردند حتما از جلیقه‌های شب رنگ استفاده کنند تا از حوادث جلوگیری شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی  گفت: گشت راهداری و پلیس تمام وقت در این چهار محور تردد می‌کند تا مشکلی برای زائران پیاده به وجود نیاید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار