کد خبر: ۷۹۰۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴ 21 October 2019

تابناک / معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه تاکنون ۱۷ هزار و ۶۹۸ نفر قاچاقچی مواد مخدر در استان دستگیر شدند، گفت: در راستای مبارزه با پدیده کشت و تولید تاکنون ۲۹۵۲ بوته تریاک، ۱۶۰۴ بوته شاهدانه، ۷۸ کیلوگرم گراس در استان امحا و همچنین ۶۳۵ نفر در این مورد دستگیر شدند.

سرهنگ حسین حسن‌پور صبح امروز در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که در سالن اجتماعات شهدای ناجا برگزار شد، با تاکید بر اینکه مبارزه با مواد مخدر همواره یکی از اولویت های پلیس است، اظهار کرد: معضل مواد مخدر همواره یکی از مهم ترین تهدیدات برای حال و آینده بوده است و منشا بسیاری از جرائم نظیر سرقت های خرد است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد سارقان به اعتیاد مبتلا هستند، افزود: امروز قاچاق مواد مخدر به صورت لشکرکشی یا مسلحانه انجام نمی گیرد بلکه به صورت پنهانی انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه امروزه افزایش کشت و تولید مواد صنعتی آمار نگران کننده ای است، گفت: امسال طی هفت ماه گذشته ۱۲۹ کیلوگرم هروئین با افزایش ۳۵ درصدی و ۴۹ کیلوگرم شیشه با ۱۳۹ درصد رشد، در استان کشف شده و پلیس در این عرصه با سوداگران مرگ به صورت قاطع برخورد می کند.

سرهنگ حسن پور بیان کرد: طی هفت ماهه گذشته ۱۷۷۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ۵۶ باند دستگیر شد. همچنین تاکنون ۱۷ هزار و ۶۹۸ نفر قاچاقچی مواد مخدر در استان دستگیر شدند.

وی در خصوص اقدامات قاطع با مقابله با کشت خشخاش در استان گفت: در راستای مبارزه با پدیده کشت و تولید تاکنون ۲۹۵۲ بوته تریاک، ۱۶۰۴ بوته شاهدانه، ۷۸ کیلوگرم گراس در استان امحا شده و همچنین ۶۳۵ نفر در این مورد دستگیر شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار