تابناک / تصویر کوبیدن تابلوی تعویض به داور چهارم، عکسی است که در دو روز گذشته علامت سئوال هایی جدی در ذهن مخاطبان فوتبال ایجاد کرده است.
کد خبر: ۷۹۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲ 21 October 2019

 

تابناک / تصویر کوبیدن تابلوی تعویض به داور چهارم، عکسی است که در دو روز گذشته علامت سئوال هایی جدی در ذهن مخاطبان فوتبال ایجاد کرده است.

 

به گزارش ورزش سه ، اخیرا تصاویری از ضرب و شتم داوران در فضای مجازی منتشر شده و این شائبه را به وجود آورده  که این اتفاق اخیرا رخ داده است. اما این تصاویر جدید نیست و متعلق به حواشی دیدار جنجالی بین تیم های چای ناطق لاهیجان و شاهین بندرانزلی در جام گیل فصل 95-96 است که به جنجالی ترین شکل ممکن به اتمام رسید.

 


خبرنگار ورزش سه در گیلان که در محل بازی حضور داشته ، اتفاقات این دیدار را چنین به یاد می آورد:


*تصاویر فوق مربوط به واپسین روزهای سال 96 در حاشیه آخرین دیدار جام گیل ( لیگ برتر فوتبال گیلان ) است، این دیدار که به دلیل شرایط نامساعد آب و هوایی با یک هفته تاخیر در ورزشگاه تختی لاهیجان برگزار شد به یکی از جنجالی ترین مسابقات فوتبال ایران مبدل گشت.

 


*قضاوت این دیدار جنجالی را حمید حاج ملک(آتش نشان معروف) و از داوران لیگ برتری فوتبال ایران که خود یک گیلانی است بر عهده داشت.


* هر دو تیم برای کسب عنوان نایب قهرمانی  تلاش می کردند ، شاهین انزلی تنها نیاز به یک تساوی داشت و تیم چای ناطق لاهیجان در خانه به دنبال کسب پیروزی بود ، این دیدار تا دقیقه 90 بازی با نتیجه تساوی بدون گل پیگیری می شد و جنجال ها زمانی آغاز شد که داور چهارم بازی 4 دقیقه وقت اضافه برای این دیدار اعلام کرد، در این لحظه مدیرعامل تیم چای ناطق لاهیجان که به میزان وقت اضافه اعلام شده اعتراض داشت با داور چهارم درگیری فیزیکی پیدا کرد و صحنه های تاسف آوری را در فوتبال ایران به ثبت رساند.

 


*این حرکت عجیب مدیرعامل چای ناطق لاهیجان سبب آشوب در درون زمین شد و تعدادی از هواداران تیم لاهیجان نیز با ورود به زمین بازی اقدام به ضرب و شتم داوران و عوامل تیم شاهین انزلی نمودند و خروج داوران از زمین بازی سبب نیمه کاره رها شدن این دیدار شد.


*کمیته انضباطی فوتبال گیلان در بیست و هشتم فروردین ماه سال 97 رای خود را پیرامون این دیدار جنجالی اعلام نمود و بر اساس این رای تیم شاهین انزلی با نتیجه 3-0 پیروز اعلام شد و به مقام نایب قهرمانی مسابقات جام گیل دست یافت .

 


*نقش اول تصاویر ایمانعلی ناطق مدیرعامل باشگاه چای منطقه ای لاهیجان 6 ماه محروم (یک سال پیش) و به پرداخت 10 میلیون ریال محکوم گردید که به این ترتیب حالا محرومیت او به اتمام رسیده است. البته ناطق با انتشار نامه ای در روزهای بعد کناره گیری همیشگی خود را از فوتبال اعلام داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار