سرمربی تیم داماش گیلان گفت: بی مهری‌ها ما را تا مرز بلاتکلیفی رسانده است.
کد خبر: ۷۹۰۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹ 20 October 2019

 

تابناک / سیامک فراهانی، سرمربی تیم داماش گیلان گفت: پس از کناره گیری مالک باشگاه، متاسفانه هیچکس در تمرینات ما حاضر نشد و سراغی از تیم داماش نگرفت و در حال حاضر تیم ما در حالت بلاتکلیفی محض قرار گرفته است.

او با اشاره به عدم دریافت دستمزد اعضای تیم داماش افزود: در شرایط خیلی سختی هستیم و از ابتدای فصل تاکنون میزان دریافتی ما (صفر) بوده است که به همین خاطر بعضی از بازیکنان تیم برای امرار معاش به مشاغل دیگر روی آوردند.

سرمربی تیم داماش گیلان با بیان اینکه ۴ ماه پیش این تیم با فینالیست شدن در جام حذفی توجه همگان را به خود جلب کرده بود، اظهار داشت: به نسبت ۴ ماه گذشته شرایط تیم به کلی تغییر کرده و با بی مهری مواجه شده ایم، به طوری که حتی برگزاری بازی‌های خارج از خانه آینده تیم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

فراهانی با اشاره به غیبت در مسابقه با نود ارومیه گفت: دلیل غیبت من در آن مسابقه دفاع از اصول مربیگری ام بود، زیرا قبل از مسابقه امکان برگزاری هیچ جلسه تمرینی نداشتیم.

او تصریح کرد: با وجود همه این مشکلات همچنان امیدوارانه تمرین می‌کنیم و قصد داریم با پیروزی مقابل بادران به جدول مسابقات برگردیم، زیرا به هیچ وجه اهل تسلیم شدن نیستیم و کماکان چشم امید ما به کمک مسئولان است.

تیم داماش گیلان روز پنج شنبه (۲ آبان ماه) در ورزشگاه سردار جنگل میزبان تیم بادران تهران خواهد بود.

فرهاد کاظمی سرمربی بادران، سابقه قهرمانی همراه با تیم سپاهان در لیگ برتر را در کارنامه خود دارد که سیامک فراهانی هم عضوی از آن تیم بود.

برچسب ها: داماش گیلان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار