هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور
تیم فوتبال آویسا خوزستان در هفته دوم لیگ برتر بانوان کشور برابر زاگرس شیراز مغلوب شد.
کد خبر: ۷۸۹۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰ 18 October 2019

تیم آویسا خوزستان پنجشنبه در دیداری خانگی به مصاف زاگرس شیراز رفت.

آویسا خوزستان که در هفته اول نیز برابر حریف خود شکست خورده بود، برای این دیدار و جبران آن نتیجه انگیزه بسیار داشت. دو تیم بازی را خوب شروع کردند ولی از موقعیت‌های خود در جریان بازی بهره لازم را نبردند. بازی رو به پایان بود که بتول قاسمی برای تیم شیراز گلزنی کرد تا تیمش برنده به رختکن برود.

آویسا خوزستان که برای این بازی نیز همچون دیدار هفته اول، دو بازیکن اصلی خود را به دلیل عدم صدور مجوز بازی‌شان از سوی فدراسیون در اختیار نداشت، نیمه دوم را خیلی خوب شروع کرد و فرصت‌هایی برای گلزنی داشت ولی باتوجه به این که تمام کننده نداشت، این توپ‌ها راهی درون دروازه شیراز نداشتند. در ادامه، تیم زاگرس بازهم توسط قاسمی به گل رسید. شیراز یک گل دیگر نیز به ثمر رساند که داور آن را آفساید اعلام کرد.

این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود زاگرس شیراز به پایان رسید.

از نکات جالب این دیدار حضور پرشور هواداران آویسا خوزستان در ورزشگاه تختی اهواز بود؛ هواداران این تیم با پرچم های زرد رنگ و شیپور در ورزشگاه حاضر بودند و تمام 90 دقیقه بازی را به تشویق بی امان و حمایت از تیم خود پرداختند. برای اولین بار بود که فوتبال بانوان خوزستان با چنین استقبال پرشوری مواجه می‌شد.

امروز تولد افسون مهمدی، بازیکن تیم آویسا نیز بود که در دقایقی از بازی، هواداران او را تشویق کردند و تولدش را تبریک گفتند.

آویسا خوزستان در هفته سوم باید در دیداری خارج از خانه رو در روی تیم شهرداری بم قرار بگیرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار