مربی تیم فوتبال داماش گیلان با بیان اینکه این تیم از نظر روحی مریض است، گفت: بازیکنان و کادر فنی احساس تنهایی می‌کنند و نیاز به حمایت همه‌جانبه هوادارانمان داریم.
کد خبر: ۷۸۸۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ 15 October 2019

 

افشین چاوشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت بحرانی داماش گیلان اظهار کرد: بازیکنان و اعضای کادر فنی ریالی از قراردادشان در فصل جاری را دریافت نکرده و در شرایط وخیم اقتصادی قرار دارند.

وی با بیان اینکه نبرد داماش و مس نبرد دارا و ندار بود، خاطرنشان کرد: بازیکنان پس از دیدار مقابل نود تصمیم گرفتند به تمرینات بازگردند و از سرمربی نیز خواستند در تمرینات حضور پیدا کند، تیم با دو جلسه تمرین به رفسنجان رفت و به دلیل عدم تمرکز کافی نتوانستیم نتیجه خوبی مقابل مس کسب کنیم، داماش در این دیدار برای نخستین بار در لیگ یک، دو بار از روی ضربات ایستگاهی گل دریافت کرد و این نشان‌دهنده عدم تمرکز تیم است.

مربی تیم فوتبال داماش گیلان شرایط بازیکنان این تیم را بحرانی دانست و افزود: برخی از بازیکنان با کفش نامناسب در تمرین حاضر می‌شوند و حتی با این کفش در مسابقات شرکت می‌کنند، برخی بازیکنان پس از تمرین در تاکسی‌تلفنی کار می‌کنند، پس از بازی مقابل مس رفسنجان در بازگشت به رشت برخی از بازیکنان لنگِ بیست هزار تومان پول بودند و از بزرگ‌ترهای تیم قرض گرفتند.

چاوشی با تأکید بر شرایط وخیم اقتصادی کشور گفت: آقای حاجی پور در داماش تنها هستند و در سه فصل گذشته جور سایر مسؤولین را کشیدند، داماش تیمی است که دو بار به فینال جام حذفی صعود کرده و باعث غرور مردم گیلان شد، مسؤولین شهری و استانی نیاز است به داماش گوشه چشمی داشته باشند.

وی با بیان اینکه بازیکنان داماش از بی‌تفاوتی مسؤولین دلسرد شده‌اند، تصریح کرد: برای خرید امتیاز لیگ یکی، زحمت بسیاری کشیده شده و دل هواداران شاد شد، مسؤولین هنگام نیاز و سختی‌ها باید دست تیممان را بگیرند و اجازه ندهند این هنجار اجتماعی به بیراهه برود، سهمیه لیگ یکی بسیار ارزشمند است و از مسؤولین به‌ویژه اعضای شورای شهر رشت، نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، رئیس هیئت فوتبال گیلان و مدیرکل ورزش و جوانان گیلان انتظار رسیدگی به وضعیت داماش را داریم.

مربی تیم فوتبال داماش گیلان خواهان حضور هواداران این تیم در تمرینات شد و افزود: بازیکنان به دلیل مشکلات مالی از تمرکز لازم برخوردار نیستند ولی تمرینات منظمی برای دیدار مقابل بادران انجام می‌دهیم، هواداران داماش گیلان مهم‌ترین دل‌خوشی تیممان هستند و از آن‌ها انتظار داریم در تمرینات حضور پیدا کنند، بازیکنانمان مدت‌ها است در تمرینات تنها هستند و هیچ مسؤولی به تیممان رسیدگی نمی‌کند.

منبع: فارس
برچسب ها: داماش گیلان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار