کد خبر: ۷۸۸۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷ 13 October 2019
سه راه فرعی در انزلی، ماسال و شفت مسدود است

 

تابناک / مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان گفت: بر اثر بارش شدید باران سه راه فرعی کپورچال - آبکنار در انزلی، ماسال - شاندرمن و چوبر - امام‌زاده ابراهیم شهرستان شفت مسدود شده است.

محمدرضا نازک کار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با فروکش کردن آب از روی آب نماهای محورهای یاد شده ، تردد در آنها برقرار می شود.

وی اظهار کرد: همچنین یک دستگاه پل در روستای شبخوسلات املش تخریب شده  ولی  در حال حاضر راه های مواصلاتی استان باز است و مشکلی وجود ندارد.

نازک کار توصیه کرد: با توجه به حجم بارش ها و لغزندگی جاده ها رانندگان سرعت مطمئنه را بیش از پیش رعایت و احتیاط کنند ضمن اینکه به پیام های راهداری و پلیس راه توجه و مسیرهای خود را براساس آنها انتخاب کنند.

تخریب چندین پل، آبگرفتگی در حوزه شهری چمخاله - لنگرود و مفقود شدن یک کارگر در یکی از روستاهای صومعه سرا از خساراتی‌ست که تاکنون بارندگی شدید در استان برجای گذاشته است.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی گیلان؛ سامانه ناپایدار جوی که از عصر دیروز موجب بارندگی و وزش باد (بعضی نقاط شدید یا خیلی شدید) ، کاهش دما، رعد و برق و در مناطق مستعد بارش تگرگ شده است؛ از قبل از ظهر امروز، از سمت غرب استان تضعیف و به تدریج از منطقه خارج خواهد شد. بر این اساس آسمان امروز گیلان ابری و مه آلود، کاهش دما، بارندگی و وزش باد (دربعضی نقاط شدید یا خیلی شدید) ، احتمال رعد و برق، بتدریج قبل از ظهر از سمت غرب استان کاهش ناپایداری پیش بینی شده است.

گیلان افزون بر ۱۱ هزار و ۱۵۰ کیلومتر راه دارد که از این میزان، حدود ۶۸ کیلومتر آزادراه اصلی، ۴۷۷ کیلومتر بزرگراه، نزدیک به ۳۰۸ کیلومتر راه اصلی، افزون بر یک هزار و ۵۱ کیلومتر راه فرعی و بیش از ۹ هزار و ۲۴۶ کیلوممتر راه روستایی دارد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار