دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران به دیدار تیمش مقابل ماشین سازی نمی‌رسد.
کد خبر: ۷۸۷۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳ 12 October 2019

باشگاه خبرنگاران ، در چارچوب هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، درحالی تیم های فوتبال پرسپولیس و ماشین سازی باید در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند که قرار است در این دیدار، کاپ سوپرجام به سرخ ها داده شود.

این بازی قرار است ۹ آبان برگزار شود و با توجه به این موضوع که علیرضا بیرانوند باید ۸ آبان در مالزی حاضر باشد، به همین دلیل او به این مسابقه نخواهد رسید. بیرانوند نامزد مرد سال فوتبال آسیا شده‌ و به دلیل اینکه باید ۸ آبان در مالزی حاضر باشد، نمی تواند در دیدار با شاگردان رسول خطیبی حضور داشته باشد.

بیرانوند، دروازه بان پرسپولیس در این باره می گوید: من با توجه به کار‌هایی که برای مردم ایران انجام داده ام و به عنوان نماینده آن‌ها قرار است ۸ آبان به مالزی بروم و در این جشن شرکت کنم. این جایزه هم برای اقدام‌های مردمی اهدا می‌شود. من کمک مردم را برای سیل زدگان‌جمع آوری کردم و خودم کاری انجام ندادم. هر کاری کردم برای مردم بوده است. اگر این جایزه را کسب کنم به عنوان نماینده مردم ایران بوده است. اکنون ۲ نامزد برای دریافت جایزه وجود دارند.

با توجه به غیبت بیرانوند، کالدرون درصدد است تا از بوژیدار رادوشوویچ در درون دروازه استفاده کند. این دروازه بان کروات در زمانی که برای پرسپولیس به میدان رفته، همیشه عملکرد خوبی ارائه داده است.

در پایان لازم به ذکر است، دیدار پرسپولیس و ماشین سازی، ۹ آبان و از ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و وضعیت کمال کامیابی نیا نیز به دلیل مصدومیت در هاله ای از ابهام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار