کد خبر: ۷۸۶۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹ 09 October 2019
تابناک گیلان/ بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی اینستاگرام است.
 
 
توییتر اینستاگرام

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ارتباط بی واسطه و مستمر با مردم، به انعکاس اقدامات، فعالیت ها، مواضع و دیدگاه های خود در شبکه های اجتماعی می پردازند.

مسعود پزشکیان   از پروژه‌ی آزادراه تبریز - سهند بازدید کرده است.

وی همچنین درباره این پروژه نوشته است :

در چندسال اخیر، با پیگیری‌های مستمری که صورت گرفته و جذب منابع مالی و تخصیص بودجه از طرف دولت و همچنین با پیگیری‌های مسئولین استان و تلاش خوب پیمانکار پروژه ، روند اجرای کار از پیشرفت خوبی برخوردار است. ایستگاه راه‌آهن بستان‌آباد نیز در مدت کوتاهی به اتمام خواهد رسید.
احداث راه‌آهن تبریز-میانه یکی از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین پروژه‌های حمل‌ونقل کشور است که از سال ۱۳۷۹ عملیات احداث آن آغاز شده است و طی چند سال گذشته، سه رئیس‌جمهور وعده‌های متفاوتی برای بهره‌برداری آن داده‌اند!! ولی همچنان این پروژه نیمه‌تمام مانده است !!
 

 

سید حسین افضلی مطلب زیر را منتشر کرده است

 

 

غلامرضا کاتب  از دستور وزیر راه برای بهره برداری از پروژه راه گرمسار - سیمین دشت - فیروزکوه خبر داده است

 

محمد وحدتی هلان  درباره عدم برگزاری انتخابات مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی توضیح داده است

 

قاسم احمدی لاشکی از خرید دو دستگاه آمبولانس برای حوزه انتخابیه در پی سفر وزرا به این منطقه خبر داده است

 

 سید جواد ساداتی نژاد  مطلب زیر را درباره حوزه انتخابیه خود منتشر کرده است

دکتر #ساداتی_نژاد خبر داد:
امکان انتقال دانشجویان بومی منطقه #کاشان به #دانشگاه_فرهنگیان #آران_و_بیدگل

#نماینده_مردم و عضو #کمیسیون_آموزش و تحقیقات #مجلس در گفتگو با خبرگزاری مهر با اشاره به کمبود ۴۰۰ هزار معلم در سطح مدارس کشور عنوان کرد:
امیدوار هستیم با تاسیس دانشگاه فرهنگیان در کاشان و آران و بیدگل و تربیت نیروی انسانی متخصص برای آموزش دانش آموزان، کمبود #معلم در مدارس منطقه جبران شود.
بعد از تاسیس واحد پسران دانشگاه فرهنگیان در آران و بیدگل درخواست های زیادی برای انتقال دانشجویان کاشانی و آران و بیدگلی محصل در دیگر دانشگاه های فرهنگیان استان #اصفهان به این دانشگاه وجود داشت.
ذاکرات و رایزنی های فراوانی برای انتقال این دانشجویان به واحد دانشگاهی آران و بیدگل با رئیس و معاونین دانشگاه فرهنگیان انجام شد و در نهایت مجوزهای لازم در این ارتباط را اخذ کردیم.
بدین ترتیب کلاسهای دانشجویان پسر ورودی۹۶، ۹۷ و ۹۸ دیگر دانشگاههای سطح استان اصفهان به شرط داشتن حدنصاب بالای ۲۵ نفر در واحد آران و بیدگل برگزار می شود

 

اسدالله عباسی مطلب زیر را به اشتراک گذاشته است.

نشست دکتر اسدالله عباسی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شریف رودسرواملش با
مهندس محسن صالحی‌نیا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران،
و عضو هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران
و هیئت همراه... در این دیدار مقرر شد تا نسبت به رفع مشکلات و توسعه نواحی صنعتی املش و رودسر و همچنین ایجاد ناحیه‌ی صنعتی رحیم آباد بررسی های علمی انجام و اقدامات لازم صورت گیرد

 

رمضانعلی سبحانی فر  مطلب زیر را منتشر کرده است

با پیگیری‌ و رایزنی‌های #علی‌سبحانی‌فر نماینده‌ی دیار #سربداران و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در نشست مهندس امیدبخش رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان #سبزوار و مهندس شافعی رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کشور، ایجاد نمایندگی این اتاق در شهرستان سبزوار که به رشد شاخص‌های توسعه اقتصادی و اجتماعی منطقه، افزایش رقابت‌پذیری کسب و کارهای بومی در سطح ملی ، منطقه‌ای و بین المللی و ارتقای جایگاه اقتصادی و اجتماعی فعالان اقتصادی بخش خصوصی می‌انجامد، مورد موافقت قرار گرفت و با هماهنگی‌های صورت گرفته، با نظارت اداره صمت شهرستان و مشارکت بخش خصوصی، در آینده‌ای نزدیک، نمایندگی #اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شهرستان سبزوار، دایر خواهد شد

 

محمدرضا رضایی کوچی  نیز مطلب زیر را به اشتراک گذاشته است

در نشست سه جانبه آیت‌الله دکتر دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، مهندس آذری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و دکتر محمدرضا رضایی نماینده شهرستان جهرم و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مسائل و مشکلات استان فارس و شهرستان جهرم بررسی و راهکارهایی اتخاذ شد.
️در این جلسه هماهنگی‌های لازم در جهت ایجاد و ساخت یک مجتمع فرهنگی مذهبی برای جهرمی‌های مقیم تهران با مشارکت‌ خیرین جهرمی به عمل آمد.
 

 

 داود محمدی مطلب زیر را به اشتراک گذاشته است

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار