کد خبر: ۷۸۶۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹ 09 October 2019

تابناک / مرکز مدیریت راه‌ها در آخرین گزارش خود آخرین وضعیت محورهای شمالی کشور در محور هراز مسیر جنوب به شمال، محدوده سه راهی چلاو را دارای ترافیک نیمه سنگین اعلام کرد.

 

ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمال کشور
تین نیوز

مرکز مدیریت راه‌ها در آخرین گزارش خود آخرین وضعیت محورهای شمالی کشور در محور هراز مسیر جنوب به شمال، محدوده سه راهی چلاو را دارای ترافیک نیمه سنگین اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز در محور آزادراه قزوین-کرج-تهران محدوده‌های ساسانی، پل کلاک  ترافیک نیمه سنگین بوده و در این مسیر کندی حرکت خودروها را شاهد هستیم.

در ادامه گزارش مرکز مدیریت راه‌ها در محورهای چالوس ، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت  در دو مسیر رفت و برگشت تردد  انواع خودرو روان و مداخلات جوی نیز در این مسیر وجود ندارد

در بخش دیگری از محدودیت‌های ترافیکی امروز که از سوی مرکز مدیریت راه‌ها اعلام شده در آزادراه تهران-کرج-قزوین محدوده‌های گرمدره، پلیس راه مهرشهر، شهریار-تهران محدوده شهرقدس

ترافیک نیمه سنگین بوده و آمد و شد خودروها با کندی همراه است.

محور قدیم پلدختر - خرم آباد و  شهداد-نهبندان نیز ار محورهای مسدو شریانی طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌ها هستند که تردد در آن‌ها ممنوع خواهد بود. هم‌چنین کمربندی دهلران مسدود و تردد از داخل شهر دهلران با تغییر مسیر جزئی همراه خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار