تابناک / نماینده ولی فقیه در گیلان گفت : شناسایی و بکارگیری جوانان متعهد و ارزشی در عرصه های کلان مدیریتی از برنامه هایم در گیلان است.
کد خبر: ۷۸۶۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷ 08 October 2019

 

تابناک / نماینده ولی فقیه در گیلان گفت : شناسایی و بکارگیری جوانان متعهد و ارزشی در عرصه های کلان مدیریتی از برنامه هایم در گیلان است.

 

لزوم شناسایی و استفاده از جوانان متعهد در مدیریت کشور آیت الله فلاحتی با اشاره به گذشت بیش از یک و نیم سال از مسئولیت اش در جایگاه نمایندگی ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت : قبل و بعد از اینکه مقام معظم رهبری این مسئولیت را برعهده من بگذارند برنامه های کوتاه، میان و بلند مدت داشتم و این برنامه ها را با مراجع قم در میان گذاشتم.
وی با تأکید بر اینکه برای انجام کارهای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی باید برنامه داشت خاطرنشان کرد : من با برنامه به گیلان آمدم.
نماینده ولی فقیه در گیلان گفت : برنامه کوتاه مدت من بودن در میان مردم، حضور در دانشگاه ها، مراجع علمی و حتی مراکز اقتصادی برای شنیدن درد دل های مردم و بیان مشکلات از تریبون نماز جمعه و انتقال آن به مسئولان است.
آیت الله فلاحتی با اشاره به برنامه های میان مدت خود در گیلان تصریح کرد : مأموریت من رصد مشکلات استان است.
وی افزود : متأسفانه بی مهری هایی در عرصه فرهنگی به مردم مومن و ولایت مدار گیلان شده است که تلاش می کنم با برنامه ریزی این مشکلات حل شود.
نماینده ولی فقیه در گیلان شناسایی جوانان انقلابی، متدین، ارزشی و با نشاط در دانشگاه ها و مراکز علمی را از دیگر مأموریت خود اعلام کرد.
آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه بعد از شناخت مشکلات فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی جوانان متعهد، ارزشی و کارآمد را در عرصه های کلان مدیریتی بکار گرفته خواهند شد
گفت : در این برنامه بلند مدت این جوانان جایگزین مسئولانی می شوند که می خواهند از پست خود بعنوان طعمه استفاده کنند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب برای بهره گیری از توانمندی های جوانان متعهد و انقلابی در عرصه های کلان مدیریتی تصریح کرد : این کار در گیلان به جد دنبال می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار