رئیس پلیس راه گیلان با تایید وقوع حادثه رانندگی برای زائرین گیلانی در محور مرز مهران، از اعزام تیم‌های گشت پلیس راه و راهور گیلان برای پوشش ترافیکی پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی به استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۷۸۶۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ 08 October 2019

 

سرهنگ حسین محمدپور در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وقوع سانحه رانندگی برای زائران گیلانی که از لنگرود به سمت مرز مهران تردد می کردند، اظهار کرد: براساس استعلام از راهور ناجا و پلیس راه ایلام، بررسی ها بیانگر این است که بامداد امروز خودروی سواری پراید که از لنگرود حرکت کرده بود، در مسیر ایلام به مرز مهران دچار واژگونی شده و در اثر این حادثه متاسفانه سه نفر فوت و دو نفر مصدوم  شدند.

رئیس پلیس راه گیلان خطاب به رانندگان و زائرین اربعین که با خودروهای شخصی به مرزهای کشور مراجعه می کنند، توصیه کرد: زمان را طوری برنامه ریزی کنند که حتی المقدور در شب رانندگی نکنند و یا پس از هر دو ساعت رانندگی، 15 دقیقه استراحت نمایند.

وی با بیان اینکه رانندگان عجله و شتاب نداشته باشند چراکه همه امکانات برای عبور و تردد آن‌ها فراهم است و نسبت به سال گذشته شاهد افزایش سیستم‌های خدمات‌رسان هستیم، ادامه داد: با توجه به اینکه اغلب واژگونی ها بر اثر خستگی و خواب آلودگی اتفاق می افتد لذا رانندگان محترم ضمن رعایت مقررات، با استراحت و بدون عجله رانندگی کنند تا شاهد حوادث ناگواری نباشیم.

محمدپور با اشاره به اعزام 20 نفر از کارشناسان پلیس راه و راهور استان گیلان به استان ایلام، گفت: همه ساله با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی کارکنان داوطلب پلیس راه و راهور استان با شوقی مثال‌زدنی برای حضور در کنگره عظیم در کنار سایر همکاران استان‌های مرزی ایلام و کرمانشاه لحظه شماری می‌کنند تا این توفیق عظیم نصیب آنها شود.

رئیس پلیس راه گیلان ادامه داد: کارشناشان پلیس راه استان روز گذشته با 10 خودرو با هدف سهولت تردد زائرین اربعین و برقراری نظم و امنیت به استان ایلام اعزام شدند که امیدواریم با برقراری نظم و امنیت ترافیکی شاهد کاهش وقوع حوادث جاده ای باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار